۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۶۲۹۳۱۱

نمایشگاه «کالای ایرانی خانه ایرانی» در رشت برپا شد

نمایشگاه «کالای ایرانی خانه ایرانی» در رشت برپا شد
دومین نمایشگاه کالای ایرانی ـ خانه ایرانی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان در رشت گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری رسا، دومین دوره از سری نمایشگاه‌های کالای ایرانی - خانه ایرانی از دیروز 11 آذر در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان واقع در کیلومتر 5 جاده رشت به تهران برای بازدید عموم مردم و علاقمندان به این حوزه به مدت 5 روز کاری گشایش یافته است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان با بیان اینکه نمایشگاه کالای ایرانی- خانه ایرانی که از 11 آذر برپا شده تا 15 آذر ادامه دارد افزود: علاقمندان جهت بازدید می‌توانند در روزهای یاد شده از ساعات 15 الی 21 در محل نمایشگاه حضور پیدا کنند.

آیت کاظم‌زاده هریس تعداد شرکت‌های مشارکت کننده از استان‌های مختلف کشور در دومین نمایشگاه کالای ایرانی - خانه ایرانی را برشمرد و عنوان کرد: در این دوره از نمایشگاه 76 واحد تولیدی و بازرگانی از 8 استان کشور به همراه گیلان حضور دارند و نسبت به ارائه کالاهای خود به بازدیدکنندگان اقدام می‌کنند.

وی استان‌های شرکت کننده در نمایشگاه کالای ایرانی ـ خانه ایرانی را شامل تهران، گیلان، اصفهان، کرمانشاه، البرز، آذربایجان شرقی، مازندران و یزد اعلام کرد و بیان داشت: امیدواریم دومین دوره این نمایشگاه پرکاربرد نیز با استقبال خوبی از سوی عموم مردم و بازدیدکنندگان قرار بگیرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان محصولات قابل عرضه در نمایشگاه کالای ایرانی - خانه ایرانی را نیز برشمرد و تصریح کرد: لوازم خانگی و تجهیزات آشپزخانه، فرش، لوستر، کالای خواب، صنایع‌دستی و مبلمان خانگی
از جمله کالاهای عرضه شده در دومین دوره از این نمایشگاه هستند.

کاظم‌زاده هریس در مورد میزان مشارکت‌کنندگان داخلی و خارجی نمایشگاه کالای ایرانی - خانه ایرانی با بیان اینکه صد درصد غرفه‌داران داخلی هستند و امسال هیچ مشارکت کننده خارجی نداشتیم خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان ایرانی در بحث تولید کالاهای خانگی از قابلیت و ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان مهم‌ترین اهداف برگزاری نمایشگاه کالای ایرانی- خانه ایرانی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: ایجاد یک ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف‌کنندگان از یک سو و فراهم آوردن یک فضای رقابتی سالم از جمله اهداف برگزاری دومین دوره این نمایشگاه محسوب می‌شود.

کاظم‌زاده هریس بالا بردن حق انتخاب مصرف‌کنندگان را از دیگر اهداف برگزاری دومین دوره نمایشگاه کالای ایرانی - خانه ایرانی عنوان کرد و ابراز داشت: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال رونق تولید نامگذاری شد بنابراین یکی از راه‌های تحقق این امر ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در بین مردم است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات