۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۶۲۹۳۴۵
استاد حوزه علمیه:

طلاب با بصیرت افزایی و روشنگری جبهه حق و باطل را برای مردم مشخص کنند

طلاب با بصیرت افزایی و روشنگری جبهه حق و باطل را برای مردم مشخص کنند
استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه طلاب با بصیرت افزایی و روشنگری جبهه حق و باطل را برای مردم مشخص کنند، گفت: شورای نگهبان تنگه احد انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدیاسر موسوی استاد حوزه و دانشگاه، امروز در جلسه بصیرت افزایی سیاسی که در مدرسه علمیه کوثر ورامین برگزار شد، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون مسأله نفوذ گفت: یکی از افتخارات بزرگ جمهوری اسلامی ایران بحث ولایت فقیه است.

وی افزود: ولایت فقیه ریشه در دین و اعتقادات اسلام دارد اما در مسأله نفوذ می بینیم نفوذیان به گونه ای با این جایگاه برخورد می کنند تا بتوانند جایگاه ولایت فقیه را تنزل داده و اجازه ندهند ولی فقیه حتی برای کوچکترین مسایل ورود پیدا کنند و دخالت داشته باشند.

حجت الاسلام موسوی با ابراز تاسف از اینکه امروز جای سرباز و فرمانده عوض شده است، ابراز کرد: امروز به جای آن که سرباز خاکریز فرمانده باشد برعکس شده و رهبر معظم انقلاب تمام تیرها و ترکش ها را تحمل می کند تا به سربازانش آسیب نرسد.

استاد حوزه و دانشگاه به اهمیت جایگاه شورای نگهبان در حکومت اسلامی اشاره کرد و گفت: وقتی هجمه های فراوانی به شورای نگهبان و شخصیت والایی چون آیت الله جنتی می شود باید بفهمیم که وی در تنگه احد انقلاب ایستاده و در حال دفاع است.

وی با اشاره به وجود نهادی مشابه شورای نگهبان در کشورهای دیگر مثل آمریکا، اظهار داشت: کشور آمریکا دو مجلس دارد یکی مجلس عوام و دیگری مجلس سنا است؛ کار مجلس سنا، نظارت و فیلتر کردن عدم ورود افراد نالایق به مجلس عوام است.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: دادگاه عالی فرانسه و کشور آلمان نیز در ورود افراد به مجلس خود نظارت دقیق دارد و عوامل نفوذی به گونه ای صحبت می کنند که گویی فقط کشور ایران از نهادی به نام شورای نگهبان استفاده می کند.

استاد حوزه علمیه ابراز کرد: وقتی نیروهای نظامی ایران پهپاد آمریکایی را سرنگون کردند قیمت دلار کاهش یافت نشان داد که مقاومت و قدرت بازدارنگی در مناسبات بین المللی بسیار تاثیر گذار است اما عوامل نفوذی با تخریب و کارشکنی سعی دارند تا این قدرت بازدارندگی را از ایران بگیرند.

وی افزود: در طول تاریخ بهانه جنگها بسیار متفاوت بود اما دو جبهه جنگ بیشتر نبود و آن جبهه حق و باطل بود. امروز نیز در کشور ما جبهه حق به رهبری رهبر فرزانه در حال روشنگری حفظ امنیت و آرامش جامعه و جبهه باطل با آنچه که از آنها می بینیم سعی در به آشوب کشیدن جامعه دارد.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: وظیفه طلاب و انقلابیون روشنگری است و باید دقت نظر داشته باشند و به گونه ای صحبت کنند تا سخن ایشان مورد سوء استفاده قرار نگیرد./813/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات