۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۶۲۹۵۰۸

سفر آزادانه دو صهیونیست به عربستان سعودی

سفر آزادانه دو صهیونیست به عربستان سعودی
دو صهیونیست طی روزهای اخیر به چند کشور عربی از جمله عربستان سفر کرده و با یک وبلاگ‌نویس سعودی که اخیرا به فلسطین اشغالی سفر کرده بود، دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، همزمان با تلاش‌های رژیم صهیونیستی جهت برقراری روابط پیدا و پنهان با برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس، دو صهیونیست حریدی طی روزهای اخیر سفری را به کشورهای عربی از جمله عربستان انجام دادند.

این دو صهیونیست به نام‌های «آوی گُلدستاین» و «بنی وِکسلر» در سفری که اخیرا به ریاض داشتند، با «محمد سعود» وبلاگ‌نویس و کاربر متنفذ عربستانی در شبکه اجتماعی توئیتر دیدار و در منزل وی اتراق کردند.

در فیلم‌ها و تصاویری که از حضور این دو صهیونیست در عربستان منتشر شده، سعودی‌هایی که با آنها ملاقات می‌کنند بسیار خوشحال بوده و با مقادیر زیادی غذا و میوه از آنها پذیرایی می‌کنند.

گلدستاین و وکسلر در ویدیویی که با حضور محمد سعود منتشر کردند، می‌گویند: «این رؤیایی است که به واقعیت تبدیل شده است. چه کسی باور می‌کرد که ما آزادانه به عربستان سعودی سفر کنیم، مانند شاهزاده‌ها در آنجا قدم بزنیم و در خانه یک جوان شجاع سعودی میزبانی شویم».

به نوشته این وبگاه، این دو صهیونیست درباره تجربه‌های سفر خود به عربستان اینگونه توضیح می‌دهند: «ما در یک تاکسی بسیار لوکس، ریاض را گشتیم، چیزی که معمولا در اسرائیل نمی‌بینید، یک تاکسی شاهزاده‌وار... در یک لحظه، شنیدیدم که یک آواز به زبان عبری از رادیو پخش می‌شود... درک نمی‌کردیم که چگونه این آواز از رادیوی ریاض پخش می شود»./983/ب

منبع: فارس

ارسال نظرات