۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۶۲۹۵۳۹
آیت الله طباطبایی نژاد:

مسأله آب مهمترین مشکل استان اصفهان است

مسأله آب مهمترین مشکل استان اصفهان است
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: مشکل آب اصفهان نیازمند درخواست دولت به رهبر انقلاب است ولی دولت به این موضوع توجهی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، عصر امروز در شورای اداری استان اصفهان که با حضور آیت الله رئیسی برگزار شد، با تأکید بر ضرورت حل مشکل آب استان اصفهان، گفت: اگر آب اصفهان تأمین شود دیگر اصفهان و اصفهانی چیزی از دولت نمی‌خواهند و مابقی مسائل با توان اصفهانی‌ها و ظرفیت‌های این استان برطرف خواهد شد.

وی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلابی زمانی که مشکلات آب اصفهان و ضرورت توجه به حوضه آبریز زاینده رود مانند دریاچه ارومیه را به ایشان گفتم فرمودند باید دولت از من بخواهد تا من دستورات لازم را در این زمینه صادر کنم، اکنون استان اصفهان منتظر این توجه دولت به مشکلات آب استان اصفهان است.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به وجود برخی مشکلات جا نمایی نهادهای قضایی اصفهان، تصریح کرد: استان اصفهان به اندازه چند استان مالیات پرداخت می‌کند اما چون برچسب برخوردار به این استان زده شده است از پرداخت‌های دولت و بودجه‌ها همواره سهم حداقلی دارد و این موضوع مشکلات بسیاری را برای استان اصفهان به دنبال داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان خاطرنشان کرد: مشکلات آب استان اصفهان باید با همت مسؤولان به ویژه دولت و دستگاه قضایی برطرف شود و امیدوار هستیم رییس قوه قضاییه به حل مشکلات اصفهان توجه ویژه داشته باشد، استان اصفهان در همه عرصه‌ها جایگاهی خاص در کشور دارد و همواره پیشتاز در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و خدمت به مملکت بوده است./1304/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات