۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۶۲۹۵۷۲
امام جمعه موقت سمنان:

سرنگونی پهپادآمریکایی و ایستادن دربرابر اغتشاشگران تجلی اقتدار ملت است

سرنگونی پهپادآمریکایی و ایستادن دربرابر اغتشاشگران تجلی اقتدار ملت است
امام جمعه موقت سمنان گفت: سرنگونی پهپاد دشمن توسط سپاه و حضور مردم در آبان ماه امسال علیه اغتشاش‌گران امتداد صحنه‌های اقتدار ملت ایران را در سال‌های اخیر است.
به گزارش خبرگزاری رسا از سمنان، حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای این شهر، با بیان اینکه برخی که قبله خود را غرب تعیین کردند تصور می‌کنند که دشمنان با نیت خیرخواهی به دنبال مذاکره و ارتباط با ما هستند، ابراز داشت: دشمن بارها اثبات کرده که هیچ‌گاه خیرخواه مردم ایران نبوده و همواره با سوء استفاده از کشورهای مسلمان به دنبال تامین منافع خود است.

وی بابیان اینکه ملت بیدار، آگاه و همیشه در صحنه ایران هیچ گاه اجازه نخواهند داد که دشمن ذره‌ای تعهدی و دست‌درازی به‌سوی کشور کند، افزود: سرنگونی پهباد دشمن توسط سپاه و حضور مردم در آبان ماه امسال علیه اغتشاش‌گران صحنه اقتدار ملت ایران را رقم زد.

امام جمعه موقت سمنان بابیان اینکه عده‌ای افزایش قیمت بنزین را بهانه‌ای برای ایجاد ناآرامی و ناکارآمد جلوه دادن نطام قرار دادند، ابراز داشت: این حوادث تنها دشمنی امریکا را نشان داد که با دامن زدن به اصلاح قیمت بنزین از این قبل به دنبال ایجاد شکاف و تفرقه بودند که با هوشیاری مردم این توطئه در نطفه خفه شد.

حجت الاسلام مهدوی نژاد بابیان اینکه آنچه که توانست کشور را از هرگونه دست‌درازی دشمن طی چهار دهه عمر انقلاب مصون نگه دارد صرفا وحدت و انسجام بین مردم و همه قوا بوده است، تصریح کرد: مردم اثبات کردند که علیرغم همه فشارها و مضیقه‌های معیشتی که دارند زیر پای ذلت و خواری دشمنان نخواهند رفت.

وی بابیان اینکه برخی به‌جای همپیمان شدن با شهدا و محکوم کردن جنایات اغتشاش‌گران با فتنه گران همراه شدند، افزود: این رویه راه به‌جایی نخواهد برد و دشمن بداند تا زمانی بسیج، سپاه، نیروی انتظامی و مردم در کنار هم قرار دارند در توطئه‌های خود ناکام باقی خواهند ماند و امروز سران فتنه نیز جایگاهی در کشور ندارند.

گفتنی است، توجه به ‌روز ۱۶ آذر و نقش دانشجویان در سرکوبی دشمن، خودکفایی و سربلندی فردای کشور توسط آینده‌سازان امروز، ضرورت حفظ تقوا و پرداخت صدقه و لزوم هوشیاری مردم در برابر فتنه‌های آینده از جمله محوریت سخنان این هفته نماز جمعه سمنان بود./977/پ310/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات