۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۶۲۹۶۵۱
به همت هیأت روضه الزهرای دزفول؛

سلسله همایش‌های مهدوی با موضوع سبک زندگی منتظرانه برگزار می‌شود

سلسله همایش‌های مهدوی با موضوع سبک زندگی منتظرانه برگزار می‌شود
مدیر هیأت روضه الزهرای دزفول گفت: سلسله همایش‌های مهدوی با موضوع سبک زندگی منتظرانه در دزفول برگزار می‌شود.
حجت الاسلام مصطفی محجوب زاده، مدیر هیأت روضه الزهرای دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری سلسله همایش‌های مهدوی خبر داد و گفت: این همایش‌ها طی دو جلسه در ماه و با موضوع سبک زندگی منتظرانه و با حضور اساتید و نویسندگان مرکز تخصصی مهدویت قم برگزار می‌شود.

مدیر هیأت روضه الزهرای دزفول با بیان اینکه هر جلسه سه ساعت طول خواهد کشید، اضافه کرد: این سلسله همایش‌ها با حضور اساتید بنام، چون حجج اسلام ملایی، باقری، یوسفی، زارع، خداداد و محجوب در سالن اجتماعات دانشکده اصول دین و بنیاد ولایت برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محجوب زاده با اشاره به اینکه دومین همایش مهدوی در ایام ولادت امام حسن عسکری (ع) با موضوع سبک زندگی منتظرانه برگزار شد، اظهار داشت: این همایش ۱۴ و ۱۵ آذرماه از ساعت ۹ تا ۱۲ با حضور حجت الاسلام ملایی در سالن همایش شهرستان دزفول برگزار شد.

وی با بیان اینکه نخستین همایش نیز با موضوع سبک زندگی منتظرانه و تدریس حجت الاسلام ملایی بسیار مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: برای ثبت نام و حضور در همایش، خواهران به آیدی @azli۰۹ و برادران به آیدی @jhadi۳۱۳  پیام بدهند.

مدیر هیأت روضه الزهرای دزفول بیان داشت: این سلسله همایش‌ها با همکاری هیأت روضه الزهرای دزفول و بنیاد مهدویت شهرستان برگزار می‌شود./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات