۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۶۲۹۶۵۶

نخستین مرکز تخصصی فقه و اصول مدرسه امام هادی اهواز افتتاح شد

نخستین مرکز تخصصی فقه و اصول مدرسه امام هادی اهواز افتتاح شد
حجت الاسلام کیانی گفت: مرکز تخصصی فقه و اصول مدرسه امام هادی (سطح ۲) با حضور آیت الله موسوی جزایری افتتاح شد.
حجت الاسلام علی کیانی، مسؤول سطح ۲ مدرسه امام هادی (ع) اهواز، در  گفت و گوبا خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از افتتاح مرکز تخصصی فقه و اصول با حضور آیت الله موسوی جزایری در ۸ آذرماه خبر داد و گفت: این مرکز زیر نظر حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز به فعالیت می‌پردازد، در این مرکز طلاب پس از فراگیری دروس، به مطالعه شروح و حواشی دروس و نظریات بیان شده بزرگان می‌پردازند و آن‌ها را برای کلاس بعد از ظهر آماده می‌کنند تا از استاد مشاور بهره‌مند شوند.

مسؤول سطح ۲ مدرسه امام هادی (ع) اهواز بیان داشت: طلاب در نزد استاد مشاور با تشکیل گروه‌های ۵ تا ۸ نفره به تشریح درس مشغول هستند و استاد به جرح و تعدیل درس و جمع بندی نهایی پرداخته و در پایان طلاب به تقریر درس می‌پردازند.

حجت الاسلام کیانی با بیان اینکه پذیرش از سراسر استان صورت می‌گیرد، عنوان داشت: در این مرکز طلاب پایه‌های «۷ تا ۱۰» پذیرش می‌شوند، برای سال تحصیلی جاری ۶ طلبه پایه هفت پذیرش شدند تا فقه و اصول را با شیوه ذکر شده بخوانند.

وی بیان داشت: سال تحصیلی آینده در پایه‌های هفت و هشت پذیرش خواهیم داشت هر چند که در صورت استقبال از پایه‌های نهم و دهم قطعا پذیرش صورت می‌گیرد.
 
مسؤول سطح ۲ مدرسه امام هادی (ع) اهواز در رابطه با شرایط پذیرش گفت: اتمام پایه ششم، قبولی در آزمون شفاهی، داشتن حداقل معدل ۱۷ در پایه ششم، تعهد به اتمام دوره تحصیلی و حضور تمام وقت، قبولی در مصاحبه علمی و عملی شرایط مدرسه برای پذیرش است.

وی در رابطه با مزایای تحصیل در مدرسه بیان داشت: بهره مندی از اساتید مجرب، برگزاری دوره‌های علمی، وجود فضای علمی برای تحقیق و پژوهش و کمک هزینه تحصیلی مناسب از جمله مزایای تحصیل در پایه هفتم مدرسه تخصصی فقه و اصول امام هادی (ع) است./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات