۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۶۲۹۶۸۲
قائم مقام مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران:

دو گروه جهادی در مدرسه علمیه الزهرا فعالیت دارند

دو گروه جهادی در مدرسه علمیه الزهرا فعالیت دارند
صادقی با بیان اینکه دو گروه جهادی در مدرسه علمیه الزهرا(س) فعالیت می کنند، گفت: جامعه هدف فعالیت های جهادی مدرسه علمیه الزهرا(س) بانوان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، معصومه سادات صادقی مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) تهران، امروز در مراسم افتتاحیه مرکز نیکوکاری «مهرالزهرا» که در همین مدرسه علمیه برگزار شد، گفت: فلسفه وجودی مرکز نیکوکاری «مهر الزهرا» به فعالیت های سال های پیش در عرصه خدمت رسانی به مناطق محروم و دستگیری از مستضعفان برمی گردد.

وی دستگیری از آحاد مردم بخصوص جامعه زنان را از وظایف مهم مدرسه علمیه الزهرا(س) برشمرد و ابراز کرد: حوزه علمیه الزهرا(س) علاوه بر رسالت علم آموزی و ترویج معارف دینی در جامعه اهتمام ویژه ای به ارائه خدمات اجتماعی در جامعه دارد.

قائم مقام مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران با اشاره به اینکه دو تیم جهادی در حوزه علمیه الزهرا(س) فعالیت دارند، عنوان کرد: فعالیت های این دو گروه جهادی تنها منحصر به استان تهران نیست بلکه در استان های دیگر از جمله جنوب استان کرمان فعالیت های جهادی صورت می پذیرد.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) فعالیت های فرهنگی و تقویت باورهای دینی را از فعالیت های مهم این دو گروه جهادی برشمرد و گفت: افتتاح مرکز «مهرالزهرا» در مدرسه علمیه الزهرا(س) در جهت ادامه و استمرار این فعالیت ها خواهد بود.

وی ادامه داد: طلاب در حال تحصیل و دانش آموختگان به همراه پرسنل و خیران مرتبط با حوزه علمیه همگی در فعالیت های جهادی مدرسه علمیه الزهرا(س) به طرق مختلف نقش آفرینی دارند.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: مدرسه علمیه الزهرا(س) تنها حوزه در منطقه 2 استان تهران به شمار می رود امیدوار هستیم فعالیت های این حوزه فراتر از این منطقه در استان تهران و سایر استان ها گسترش یابد./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات