۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۶۲۹۹۲۶

برگزاری یادواره سرداران و شهدای منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و شهدای گمنام

برگزاری یادواره سرداران و شهدای منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و شهدای گمنام
یادواره سرداران و شهدای منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران و شهدای گمنام با حضور نماینده ولی‌فقیه، فرماندهان نیروهای مسلح استان بوشهر و قشرهای مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم سرداران و شهیدان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و شهدای گمنام با حضور خانواده معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم برگزار شد.

در این مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه شهدا تاج کرامت، ایثار و مقاومت از خداوند متعال دریافت کرده‌اند اظهار داشت: شهدا ره پویان کوی شهادت این پیام رسانده‌اند که سالک کوی کرامت باید 2 بال ایمان و استقامت در مسیر پایدار ماند تا به کمال دست یابید.

حجت‌الاسلام امیدعلی سلیمانی‌نژاد با تاکید بر توجه به وصیت نامه شهدا خاطرنشان کرد: تفکر در وصیت نامه شهدا و عمل به آن راهگشای عبور از مشکلات و رسیدن به سعادت است.

وی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا افزود: شهد شیرین شهادت گرد و غبار را از چهره اجتماع پاک می‌کند و جامعه را به شادابی معنوی می‌رساند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بیان کرد: وظیفه همه آحاد جامعه و هر انسان پاک پاخته این است که در مجلس ذکر یاد شهدا توفیق حضور داشته باشد و با عمل به سیره شهدا راه سعادت را بپیمایند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه هم با گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر اظهار داشت: دشمن از بدو پیروزی انقلاب اسلامی انواع ترفندها علیه نظام جمهوری اسلامی در قالب انواع تهاجمات سیاسی، فرهنگی، نظامی و اقتصادی ارائه کرد.

سردار رمضان زیراهی افزود: یکی از راه‌های مقابله با تهاجمات فرهنگی و سیاسی دشمن، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که رسالت و وظیفه همگانی است.

وی تاکید کرد: اگر در جامعه‌ای فرهنگ ایثار و شهادت متبلور شود آن جامعه شکست ناپذیر می‌شود و هیچ کشوری جرات تجاوز به آن کشور ندارد.

امام جمعه بوشهر هم پیام شهید را اسلامیت و استقامت دانست و خاطرنشان کرد: مردم استان بوشهر در همه ادوار تاریخی ولایت‌مداری و استکبارستیزی خود را به نمایش گذشته‌اند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ترویج فرهنگ استقامت و ایستادگی در برابر دشمنان را عنصر مهم پیروزی دانست و تاکید کرد: شهدا و خانواده معظم آنان الگوی استقامت و ایستادگی در برابر دشمنان هستند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات