۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۶۳۰۵۳۱
حجت الاسلام والمسلمین لائینی:

آموزش در مدارس باید با تربیت دینی همراه باشد

آموزش در مدارس باید با تربیت دینی همراه باشد
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که تعلیم در آموزش و پرورش باید با تربیت دینی همراه باشد،گفت: تحقق این هدف با رونق برنامه‌های دینی، فرهنگی و قرآنی انجام خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده، ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان ستاد اقامه نماز آموزش و پرورش استان به اهمیت برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در سطح مدارس اشاره کرد و گفت: باید از همه ظرفیت‌ها به منظور باور‌های دینی و اعتقادی دانش آموزان بهره گرفته شود.
 
وی با بیان این که تعلیم در آموزش و پرورش باید با تربیت دینی همراه باشد، افزود: تحقق این هدف با رونق برنامه‌های دینی، فرهنگی و قرآنی انجام خواهد شد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که باید فعالیت‌های قرآنی و دینی در سطح مدارس آموزش و پرورش تقویت شود، بیان داشت: در این مسیر مهم باید از ظرفیت نهاد‌های دینی نظیر حوزه‌های علمیه بیشتر بهره گرفته شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که دانش آموزان به دلیل رشد تکنولوژی و فضا‌های مجازی با سؤوالات و شبهات بسیاری مواجه هستند که نیازمند پاسخگویی است، خاطرنشان کرد: باید با حضور متخصصان دینی به این شبهات پاسخ مستدل و منطقی داده شود.
 
امام جمعه ساری با بیان این که دشمن به دنبال بی هویت کردن جوان و نوجوان ایرانی است، تصریح کرد: در این مسیر نهاد‌های آموزشی رسالت سنگینی در خنثی کردن توطئه دشمنان بر عهده دارند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت تقویت برنامه‌های قرآنی در سطح مدارس تأکید کرد و گفت: باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود تا دانش آموزان ما در مدارس با مفاهیم قرآنی به خوبی آشنا شوند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که امروز باید تربیت قرآنی مورد توجه فعالان دستگاه تعلیم و تربیت قرار گیرد، بیان داشت: به طور حتم انس با قرآن سد محکمی در برابر هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان خواهد بود.
 
وی با تأکید براین که مفاهیم دینی و قرآنی باید در تمام شئون زندگی فردی واجتماعی ما نهادینه شود، ادامه داد: اگر دین و ارزش‌های الهی در همه بخش‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دیده شود به طور حتم بسیاری از مشکلات امروز جامعه رفع خواهد شد./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات