۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۶۳۰۷۷۸
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد؛

حمایت از ۱۴ هزار نفر ایتام و فرزندان نیازمند

حمایت از ۱۴ هزار نفر ایتام و فرزندان نیازمند
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۱۴ هزار حامی ایتام و فرزندان نیازمند را حمایت می‌کنند و هدفگذاری برای جذب ۱۷ هزار حامی در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حسین دشتی در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر 14 هزار حامی ایتام و فرزندان نیازمند را حمایت می‌کنند و هدفگذاری برای جذب 17 هزار حامی در دستور کار است.

وی با اشاره به این که در حال حاضر 5 هزار کودک و نوجوان نیازمند اردبیلی در انتظار کمک‌های خیران هستند بیان کرد: شناسایی این افراد در دستور کار است و درصدد هستیم به کمک خیران و نیکوکاران افراد نیازمند استان را تحت پوشش قرار داده و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.د

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان این که محرومیت‌زدایی رویکرد اصلی کمیته امداد اردبیل است گفت: خوشبختانه در اجرای طرح محسنین و اکرام ایتام در سطح خوبی قرار داریم و تمام تلاش و جدیت ما بر این است که کودکان و نوجوانان تحت حمایت را به صورت مناسب پوشش داده و با کمک مناسب به همنوعان به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

دشتی تصریح کرد: یاری‌رسانی به ایتام با هموارسازی مسیر کمک‌رسانی یک اولویت اساسی است و تمامی سعی و تلاش ما بر این است که دغدغه و مشکلات آنان را برطرف کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم که همچنان نیازمند ترویج و تبلیغات مناسب در این زمینه هستیم.

وی بیان کرد: هم‌اکنون کمیته امداد استان در قالب اجرای طرح محسنین یک هزار و 650 یتیم و 3 هزار و 750 فرزند مشمول این طرح را زیرپوشش قرار داده و با تمام توان و تلاش خود درصدد است با رفع مشکلات موجود آنان به شکل منسجم و اساسی عمل کرده و خدمات مناسبی را به آنان ارائه کند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات