۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۶۳۰۷۹۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

اجرای عدالت شاخصه انقلاب اسلامی است

اجرای عدالت شاخصه انقلاب اسلامی است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اجرای عدالت شاخصه انقلاب اسلامی است، گفت: امروز دنیا نیازمند عدالت بوده و تشنه عدالت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار مدیرعامل موسسه فرهنگی تبیان، اظهار داشت: امروز طلاب، روحانیان و دانشجویان سنگرنشین علم و ایمان هستند.

وی با بیان اینکه باید دانشجویان و طلاب گام دوم انقلاب را تبیین کنند، گفت: سیستم حکومت اسلامی برای نخستین بار در ایران اسلامی برپا شده و امروز ما نیز در آخرالزمان قرار داریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: در پیاده کردن اسلام ضعیف عمل کردیم؛ انقلاب ما همان اسلام است و اسلام غنی و قوی بوده که برای هر مکتبی نیز حرفی برای گفتن دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: طی 40 سال گذشته غرب و شرق به دنبال توطئه علیه نظام اسلامی ایران بودند و آنچه از ماهیت کثیف آن‌ها بیان شده نیز کسی باور نکرد اما امروزه خود غربی‌ها متوجه شدند که پلیدتر از تفکر لیبرالیسم دموکراسی برای بشریت وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اجرای عدالت شاخصه انقلاب اسلامی است، ادامه داد: امروز دنیا نیازمند عدالت بوده و تشنه عدالت است و غربی‌ها می‌خواهند بی عدالتی را از طریق افراد نفوذی به جامعه تزریق کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم علی رغم بسیاری از مشکلات و سختی‌ها پای انقلاب ماندند، خاطرنشان کرد: دشمنان در نیرنگ و فریب مردم به خوبی عمل می‌کنند اما در حقیقت گرایی هیچ چیزی ندارند و دست آن‌ها خالی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: در دولت اسلامی باید قانون به شکل مناسب پیاده شود و امروز جوانان غربی نیز تشنه پیام‌های مقام معظم رهبری هستند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات