۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۶۳۰۸۲۶

برگزاری نشست هم اندیشی حق و تکلیف در مدرسه امام صادق آبادان

برگزاری نشست هم اندیشی حق و تکلیف در مدرسه امام صادق آبادان
حجت الاسلام نیکی از برگزاری نشست هم اندیشی با موضوع حق و تکلیف در مدرسه امام صادق آبادان به مناسبت هفته پژوهش خبر داد.
حجت الاسلام علی نیکی، معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) آبادان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری مسابقه کتابخوانی برای همه طلاب با محوریت کتاب‌های «در جستجوی راه و بدان ایّدک الله» به مناسبت هفته پژوهش خبر داد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) آبادان به تجلیل از مقالات برتر طلاب در هفته پژوهش اشاره کرد و گفت: در این باره از ۵ مقاله برتر که از سوی معاونت حائز شرایط لازم معرفی شدند، تجلیل خواهد شد البته نویسندگان مقاله‌ها طلابی از سطح ۳ تا ده هستند.

حجت الاسلام نیکی ادامه داد: بنا داریم تا نشست هم اندیشی با موضوع حق و تکلیف را فردا و در صورتی که شرایط جوی مساعد شود با حضور همه طلاب و سخنرانی استادی از حوزه علمیه قم برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه نشست بیشتر حالت گفتمان محور و پرسش و پاسخ خواهد بود، گفت: برگزاری کلاس‌های آموزش تحقیق ویژه طلاب و کلاس آموزش مقاله نویسی ویژه اساتید از جمله فعالیت‌های معاونت است.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) آبادان گفت: سابق بر آن دوره تقویت مبانی مهدویت و روشنگری و تدوین سیر مطالعاتی و دوره‌های ICDL  (word، internet، web و lan) را برگزار کردیم./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات