۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۶۳۰۸۸۳

فراخوان جشنواره ابوذر آذربایجان شرقی تا پایان آذرماه تمدید شد

فراخوان جشنواره ابوذر آذربایجان شرقی تا پایان آذرماه تمدید شد
با تصمیم شورای سیاستگذاری مهلت ارسال آثار توسط خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای به این جشنواره تا پایان آذرماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، پنج روز دیگر زمان باقی است تا علاقه مندان با تحویل نسخه‌ای از حداکثر شش اثر منتشر شده‌ خود در قالب‌ها و محورهای اعلام شده وارد رقابت شوند.

«انقلاب اسلامی» (دستاوردهای انقلاب، بصیرت و دشمن شناسی، ریزش‌ها و رویش‌ها، مردم سالاری دینی و انتخاب اصلح)، «اقتصاد مقاومتی» (رفع موانع تولید و معرفی واحدهای تولیدی موفق)، «جامعه» (مدیریت بحران، حقوق شهروندی، آسیب های اجتماعی و امید به آینده)، «بسیج مستضعفین» (دفاع مقدس و جبهه مقاومت، 40 سالگی بسیج و عرصه های اقدام)، «فرهنگ، هنر و رسانه» (ادبیات، فرهنگ بومی و محلی و مسائل صنفی خبرنگاران) و «ورزش »(فرهنگ هواداری و اخلاق ورزشی) محورهای سومین جشنواره ابوذر در آذربایجان شرقی هستند.

بخش‌های ویژه جشنواره ابوذر امسال نیز به «مطالبه‌گری» (عدالت اجتماعی، چالش‌های زیست محیطی، خصوصی‌سازی و مسائل کارگری، جنبش دانشجویی و فساد ستیزی) و نیز «آذربایجان پیش رو در گام دوم انقلاب» اختصاص داده شده است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره مستقر در میدان شهدا، کوچه شهید پیرسمساری، خانه تاریخی مجتهدی‌ها، سازمان بسیج رسانه ارسال کرده و نسبت به تکمیل فرم مربوطه (https://t.me/shahidjodeyri/664) اقدام کنند.

گفتنی است آثار برگزیده سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان شرقی به پنجمین جشنواره سراسری ابوذر نیز راه خواهند یافت./1350/د102/ب1

ارسال نظرات