۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۶۳۰۸۹۱
فرمانده سپاه اردبیل:

نقشه‌های شوم دشمنان را با بصیرت و هوشیاری به یأس تبدیل کنیم

نقشه‌های شوم دشمنان را با بصیرت و هوشیاری به یأس تبدیل کنیم
فرمانده سپاه حضرت عباس اردبیل گفت: باید با بصیرت نقشه‌های شوم دشمنان به یاس تبدیل کنیم و اجازه ندهیم که دشمن از هر فرصتی برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار پاسدار جلیل بابازاده در کنگره شهیدان دانشجو در اردبیل اظهار داشت: خنجر زدن از پشت به مردم و انقلاب کار اهریمنان است.

وی با اشاره به این که ضد انقلابی دلسوز جوانان نیستند بیان کرد: باید با بصیرت و هوشیاری نقشه‌های شوم دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل کنیم و اجازه ندهیم که دشمن از هر فرصتی برای رسیدن به اهداف شوم و توطئه‌های ننگین خود استفاده کند که به همین منظور باید آگاهانه عمل شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها رزمندگان و نیز توطئه‌افکنی‌های دشمنان و استکبار جهانی است که به همین منظور باید آن زمان را برای خود تجربه و الگو قرار دهیم و هم‌اکنون که فضای مجازی در حال مخدوش‌سازی ذهن نسل امروزی ما است برنامه‌های خوبی را پیاده کنیم.

بابازاده اظهار کرد: کسانی که پشت سر علما بدگویی کرده و در حال مسموم‌سازی جامعه هستند مشخص است که هیچ گاه دلسوز مملکت ما نخواهند بود و بدون شک کسانی هستند که هیچ کاری برای نظام انجام نداده‌اند و الان می‌خواهند دل شما جوانان را خالی کنند.

وی تصریح کرد: تلاش و مجاهدت مردم ایران اسلامی در شرایط اقتصادی کنونی افتخارآفرین است و این به برکت خون شهدای والامقامی رقم خورده که با شعار رمز ایستادگی در برابر ایستادگی از جان و مال و فرزندان خود گذشته‌اند.

عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در این کنگره اظهار کرد: برگزاری کنگره شهدای دانشجو یک اقدام بسیار ارزشمند و حیاتی است که باید بسترساز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشد و شرایطی فراهم شود که بصیرت و ولایتمداری در بین نسل امروزی به اوج برسد.

وی بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت سبب شده که دشمنان در عرصه‌های سخت کشور با شکست روبه‌رو شوند که این امر با ارتقای جایگاه کشور و ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان باید مورد توجه واقع شود و محوریت شهدا و دفاع مقدس با تقویت روحیه جوانان همراه باشد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات