۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۶۳۰۸۹۴

تجلیل از مقام ۸۵ شهید شهرستان دیلم

تجلیل از مقام ۸۵ شهید شهرستان دیلم
در مراسم باشکوهی از حماسه آفرینی ۸۵ شهید و خانواده معظم شهدای شهرستان دیلم با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی، فرماندهان نیروهای مسلح و قشرهای مختلف مردم تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمود اسدی در یادواره سرداران و 85 شهید شهرستان دیلم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به نقش مهم شهرستان دیلم در عرصه دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: شهرستان دیلم محل عبور محل همه رزمندگان استان بوشهر به مناطق جنگی و عملیاتی در دوان دفاع مقدس بوده است.

وی با تاکید بر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان افزود: برخی از این رزمندگان اسلام جان خود را در راه خدا تقدیم کرده و برخی نیز ماندگار شدند تا پیام شهدا را به نسل‌های بعد منتقل کنند.

امام جمعه شهرستان دیلم تصریح کرد: هدف شهدا و رزمندگان زنده نگه داشتن راه و دین خدا بوده و در آن تردیدی نداشته‌اند.

حجت‌الاسلام اسدی‌، شهدای والامقام را مصداق شعائر الهی دانست و تاکید کرد: شهدا با ایثار و فداکاری راه خدا را زنده نگه داشته و در این راه جز انجام تکلیف چیزی را نشناختند.

وی با قدردانی از حضور باشکوه مردم دیلم در یادواره شهدا عنوان کرد: حضور گسترده مردم دیلم در یادواره شهدای این شهرستان برای قدردانی از شهدا و خانواده های معظم آنهاست تا این پیام را منتقل کنند که ادامه دهنده راه آنها هستند.

امام جمعه شهرستان دیلم با اعلام اینکه شهدا بر گردن همه مردم حق دارند، بیان کرد: مهمترین هدف برگزاری یادواره شهدا، دمیدن روحیه انقلابی به کالبد جامعه و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است.

در این آیین از خانواده معظم شهدای دیلم تجلیل شد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات