۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۶۳۰۹۰۱
امام جمعه دهگلان:

کاندیداهای مجلس با وعده‌های دروغ ‌دل مردم را خوش نکنند

کاندیداهای مجلس با وعده‌های دروغ ‌دل مردم را خوش نکنند
ماموستا عنایتی گفت: کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس نباید با وعده‌های دروغ خود دل مردم را بیهوده خوش کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، ماموستا سیدعارف عنایتی با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام و حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات اظهار داشت: همه ما مسلمان از اعتقادات و آموزه‌های دینی خود پیروی و براساس اخلاق و تخصص خود در انتخابات شرکت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه همه ما ملت ایران معتقد به انتخابات آزاد، صادقانه و سالم به دور از هر گونه حاشیه‌ای هستیم، افرود: امروزه در جمهوری اسلامی دشمنان با عناوین مختلف در حال تفرقه سیاسی، تفرقه اقتصادی و تفرقه قومی و مذهبی هستند.

امام جمعه دهگلان گفت: کسانی که خود را صاحب نظر دانسته و احساس تکلیف و ناظر برای کاندید بودن می‌کنند، باید معتقد به اصول خاص و در راستای اهداف و سیاست‌های نظام گام بردارند؛کاندیداهای مجلس شورای اسلامی نباید خود را ابزار دست دشمن کرده و با ایجاد حاشیه‌ برای کشور و استان و با وعده‌های دروغ خود دل مردم را الکی خوش کنند چرا که وظیفه نماینده قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون است.

وی هشدار داد: کاندیداهای مجلس شورای اسلامی حق سیاسی کاری ندارند و به جای دخالت در عزل و نصب مدیران به وظایف خود یعنی نمایندگی مردم و رفع مشکلات مردم، عمل کنند چراکه متأسفانه در سال‌های گذشته و اکنون شاهد این رویکرد هستیم.

به گفته ماموستا عنایتی، طبق اصول قانون اساسی نماینده حق اظهار نظر در تمام مسائل داخلی و خارجی داشته اما مردم استان کردستان نیازمند نماینده‌ای هستند که در سطح کشور و بین‌الملل حرف برای گفتن داشته باشند.

امام جمعه دهگلان با عنوان اینکه نمایندگان نباید با مدرک فوق لیسانس بدون هیچ تخصص، هنر و تجربه‌ای خود را در عرصه انتخابات به نمایش بگذارند، تصریح کرد: کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس متعهد به اخلاق، قانون و اسلام باشند و وظیفه خود را در راستای اهداف نظام اسلامی جلو ببرند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات