۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۶۳۰۹۳۲

ارسال محموله تجهیزات ساخت منزل سپاه گیلان برای سیل‌زدگان گمیشان

ارسال محموله تجهیزات ساخت منزل سپاه گیلان برای سیل‌زدگان گمیشان
محموله تجهیزات لازم جهت ساخت منزل برای سیل‌زدگان گمیشان با همکاری سپاه قدس گیلان به استان گلستان ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، یک محموله تجهیزات لازم جهت ساخت منزل برای سیل‌زدگان گمیشان پیش از ظهر امروز‌ از رشت و با همکاری سپاه قدس گیلان به استان گلستان فرستاده شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سپاه قدس گیلان با مشارکت شرکت دخانیات استان تجهیزاتی به ارزش 250 میلیون ریال را به مناطق سیل‌زده گلستان ارسال کرده است.

احمد ابراهیمی با اشاره به سایر اقدامات سپاه گیلان در مناطق سیل‌زده گلستان خاطرنشان کرد: بالغ بر 200 واحد را تعمیر کردیم و 100 واحد نیز در حال ساخت است و امیدواریم با کمک مردم نوع‌دوست گیلان تا پایان سال این واحدها آماده شود.

این محموله شامل کاشی، سرامیک و لوازم سرویس بهداشتی و سایر تجهیزات مورد نیاز است و برای تسریع در روند ساخت و ساز منازل سیل‌زدگان در استان گلستان فرستاده می‌شود.

ارزش این محموله 250 میلیون ریال است و نخستین کامیون ارسالی مجتمع دخانیات گیلان شامل البسه و وسایل گرمایشی نیز حدود 4 ماه گذشته با همکاری هلال احمر استان گیلان تحویل مناطق سیل‌زده گلستان شد.

نیازمندی منطقه تحت پوشش بسیج سازندگی استان گیلان در روستای گمیشان استان گلستان اقلامی شامل سرامیک، کاشی و شیرآلات جهت تکمیل 4 واحد 60 متری است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات