۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۶۳۰۹۳۳
فرمانده سپاه استان گیلان:

ایمان و اقتدار نیروهای بسیج و سپاه عامل دفع تمام فتنه‌ها است

ایمان و اقتدار نیروهای بسیج و سپاه عامل دفع تمام فتنه‌ها است
فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: قدرت ایمان نیروهای بسیجی و سپاهی باید به‌گونه‌ای باشد که بتوانند با قاطعیت فتنه را دفع کنند زیرا اگر آشوب‌ها به‌طول انجامد نظام از بین می‌رود.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در جلسه مجمع هم‌اندیشی اساتید و مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه قدس استان گیلان از تلاش دشمن برای ایجاد اختلال در کشور از طریق فشار اقتصادی و جنگ روانی سخن گفت و اظهار داشت: دشمنان جرأت حمله به کشور را ندارند و تنها از طریق جنگ روانی اقدام می‌کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی نسبت به این موضوع که کوچک‌ترین تحرک نظامی آنها علیه نظام ما تاوان بسیار سختی برایشان دارد آگاهی دارند گفت: مقام معظم رهبری حافظ کشور و مظهر ولایتمداری ما هستند.

وی با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان در رابطه با ایجاد اختلال در وضعیت فرهنگی اجتماعی و اقتصادی کشور تصریح کرد: ملت بصیر و آگاه ایران نسبت به نقشه‌های پلید دشمنان آگاهی دارند و در فتنه اخیر نیز راه خود را از آشوبگران جدا کردند.

عبدالله‌پور تراز ایمان بسیج و سپاه را محصول نیروهای عقیدتی و سیاسی دانست و ابراز داشت: قدرت ایمان نیروهای بسیجی و سپاهی باید به‌گونه‌ای باشد که بتوانند با قاطعیت و قدرت فتنه را دفع کنند زیرا اگر آشوب‌ها به‌طول انجامد نظام آسیب می‌بیند.

فرمانده سپاه قدس گیلان به انتخابات پیش‌رو اشاره و عنوان کرد: مشارکت بالا و انتخاب آگاهانه افراد اصلح به‌نفع جامعه است زیرا انتخاب بد موجب ایجاد چالش در کشور می‌شود از این رو مردم باید در انتخابات بسیار دقت کنند.

وی سپاه را نهادی حافظ ارزش‌های انقلاب و جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: سپاه وظیفه صیانت از انقلاب و جمهوری اسلامی را برعهده دارد و متعلق به دولت‌ها نیست./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات