۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۶۳۰۹۷۰
آیت الله طباطبایی نژاد:

بعید نیست برخی افراد در صورت رد صلاحیت به تشویش اذهان عمومی بپردازند

بعید نیست برخی افراد در صورت رد صلاحیت به تشویش اذهان عمومی بپردازند
نماینده ولی فقیه در اصفهان انتخابات را یکی از شعائر اسلامی دانست و گفت: در انتخابات پیش رو بعید نیست برخی از افراد در صورت رد صلاحیت در اذهان عمومی تشویش ایجاد کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت حماسه نهم دی و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان اصفهان با اشاره به ایام الله پیش رو اظهار کرد: حرکت هایی که در ایام الله ها انجام می شود شعائر الهی است و باید به گونه‌ای باشد که همگان آنها را ببینند و بفهمند.

وی ادامه داد: انقلاب را با شعائر اسلامی به وجود آوردیم و باید آن را با همین شعائر اسلامی حفظ کنیم، برای مثال در حماسه نهم دی ماه با سخنرانی مقام معظم رهبری و حرکت عظیم مردم که یکی از شعائر اسلامی بود ۸ ماه فتنه پایان یافت.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان درخصوص اهمیت ایام الله ها در کشور تصریح کرد: وجود ایام الله ها در نظام جمهوری اسلامی ایران هم درس هستند و هم عبرت، عبرت برای کسانی است که می خواهند نظام اسلامی را دچار لغزش کنند و به آن ضربه بزنند درس هم برای همه ملت ایران به ویژه مسئولین است.

آیت الله طباطبایی نژاد این گفته مسئولین که می‌گویند مردم حق دارند برای اعتراض به خیابان‌ها بیایند را اشتباه دانست و تاکید کرد: هیچکس چنین حقی ندارد که برای اعتراض به خیابان بیاید و اموال عمومی را تخریب کند چرا که کشور ایران کشوری دموکراتیک است و مردم در بدنه نظام نمایندگان خود را انتخاب کرده‌اند و هر اعتراضی را باید با نمایندگان خود در میان بگذارند.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه گفت: در انتخابات پیش رو بعید نیست  برخی از افراد در صورت رد صلاحیت و یا رای نگرفتن بخواهند در اذهان عمومی تشویش ایجاد کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان تاکید کرد: در هر زمان که نیاز به بستن دهان دشمنان باشد باید به شعائر اسلامی روی بیاوریم و این نکته مهم است که انتخابات نیز یکی از شعائر اسلامی در ایران است.
آیت الله طباطبایی نژاد عنوان کرد: در حال حاضر دولت و ملت غیر از انقلاب است چرا که ممکن است هم دولت و هم ملت اشتباه کنند انقلابی که مردم برای آن شهید دادند و آن را به وجود آوردند جز افتخار چیزی ندارد چرا که با انقلاب اسلامی مردم از جور و ستم حکومتی کافر خارج شدند.

وی خاطرنشان کرد: اگر کشوری عبد کشور دیگری باشد جز ذلت چیزی برای آن کشور ندارد و ما بسیار مسروریم  که تنها عبد خداوند متعال هستیم و از اربابان بیگانه دوری می‌جوییم.

در ادامه رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: به گفته مقام معظم رهبری فتنه ۸۸ فتنه بزرگی بود و اگر در آینده کشورهای خارجی از این فتنه پرده بردارند اهداف مهم فتنه ۸۸ برملا خواهد شد.

وی ادامه داد: فتنه  ۸۸ پیامدهای بسیاری داشت که از جمله این پیامدها حرمت شکنی به ساحت مقدس امام حسین علیه السلام بود این فتنه امتحانی بود که برخی از افراد در آن مردود شدند و حتی برخی از نهادهای قانونی زیر سوال رفتند.

محمد علی احمدی تصریح کرد: حماسه نهم دی ماه تجلی تولی و تبری بود چرا که آمدن مردم به صحنه نشان از علایق آنان نسبت به نظام اسلامی و همچنین بیزاری آنان از دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بود رهبر معظم انقلاب در دفع این فتنه نقش بی‌بدیلی داشتند.

وی در خصوص برنامه های راهپیمایی نهم دی ماه در سال جاری گفت: یکی از برنامه هایی که برای راهپیمایی نهم دی ماه پیش بینی شده است تیین در نهادها و دستگاه‌های گوناگون اعم از دانشگاه، مساجد، ادارات تشکل ها و صدا و سیما است و لازم به ذکر است که در راهپیمایی نهم دی ماه یکی از شاخصه هایی که به آن توجه شده است بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: چهل و یکمین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران  اولین سالگرد پس از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خواهد بود که جوان‌گرایی و امیدبخشی اصلی‌ترین پیام آن است، همچنین در ایام الله دهه فجر  ۲۷ کارگروه پیش بینی شده اند که کمیته فضای مجازی یکی مهمترین کار گروه هاست./1304/د102/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات