۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۶۳۱۰۶۲

فراخوان دومین جشنواره فرهنگی هنری مهدویت

فراخوان دومین جشنواره فرهنگی هنری مهدویت
جشنواره صراط در بخش‌های طراحی پوستر، عکس نوشت و بنر شهری و با موضوعات مهدویت و امیدبخشی، آینده روشن جهان، انتظار و انقلاب، خانواده مهدوی و همدلی منتظرانه آغاز به کار کرد.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، با همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، دومین جشنواره فرهنگی هنری مهدویت با عنوان «صراط»  آغاز به کار کرد.

بخش‌های این جشنواره شامل طراحی پوستر، عکس نوشت و بنر شهری با موضوعات مهدویت و امیدبخشی، مهدویت، آینده روشن جهان، انتظار و انقلاب اسلامی، خانواده مهدوی و عهد و همدلی منتظرانه می‌باشد.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 10 بهمن ماه، به ایمیل دبیرخانه مرکزی جشنواره به نشانی info@mahdaviat.ir ارسال نمایند.

 

فراخوان دومین جشنواره فرهنگی هنری مهدویت

 

لازم به ذکر است که مقررات این جشنواره بدین شرح می‌باشد:

1 ـ موضوعات مسابقه در پوستر مربوطه درج گردیده؛ از اين رو موضوعات نامرتبط اگرچه زيبا هم باشند از گردونة مسابقات حذف مي شوند.

2- چنانچه عدم تأیید اصالت اثر در هر یک از مراحل جشنواره احراز شود، اثر از رقابت‌ها حذف خواهد شد.

3- هر نفر حداکثر 5 اثر در هر بخش می‌تواند به دبیرخانه جشنواره ارسال نماید.

4- اثر ارسالي نبايد تاكنون در هيچ مسابقه يا جشنواره‌ای حائز رتبه شده باشد.

5- قطع مطلوب اثر 70*50 سانتی متر بوده و با رزولیشن 300 باشد. و فایل با کیفیت اصلی را اثر از طریق پورتال و یا ایمیل دبیرخانه ارسال گردد.

6- قطع آثار بخش بنر شهری ، 200×100 سانتی‌متر، 200×300 سانتی‌متر، 300×400 سانتی‌متر، و با رزولیشن 72 باشد. و فایل با کیفیت اصلی را اثر از طریق پورتال و یا ایمیل دبیرخانه ارسال گردد.

7ـ به آثار كپي شده امتيازي تعلق نخواهد گرفت.

لازم به ذکر است که پس از گزینش آثار توسط هیات داوران در تاریخ 26 بهمن‌ماه، به نفرات اول تا سوم هر بخش به ترتیب، سی میلیون ریال، بیست میلیون ریال و ده میلیون ریال تعلق خواهد گرفت. /882/ 303/

ارسال نظرات