۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۶۳۱۰۷۶
مدیرعامل بنیاد ملی خانواده:

دومین کنگره ملی خانواده اواخر دی ماه برگزار می‌شود

دومین کنگره ملی خانواده اواخر دی ماه برگزار می‌شود
مدیرعامل بنیاد ملی خانواده از برگزاری دومین کنگره ملی خانواده در دهه آخر دی ماه امسال در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام رضا رویت، مدیر عامل بنیاد ملی خانواده ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: بنیاد ملی خانواده به عنوان یک مجموعه غیرحاکمیتی است و نقش پشتیبانی و حمایتی از مجموعه‌های مردمی و حاکمیتی دارد.

وی با بیان اینکه نیاز به قدرتمند و توانمندشدن در تحکیم و تشکیل خانواده هستیم، گفت: هر چه در این زمینه فعالیت کنیم مردم نیز استقبال بیشتری می‌کنند.

مدیرعامل بنیاد ملی خانواده افزود: مرکز جامع خانواده محور به عنوان مرکز خدمت دهنده به عموم مردم در خراسان جنوبی راه اندازی شده و به عنوان مرکز پشتیبان مجموعه‌های مردمی است و این مجموعه با حمایت قرارگاه قربه الی الله و حمایت خیران و مردم راه اندازی شده است.

حجت الاسلام رویت تصریح کرد: با تلاش بیش از پیش و فعالیت این مرکز شاهد انسجام و قوت در ارائه خدمات خانواده محور به مردم خواهیم بود و امیدواریم شاهد این باشیم که مسائل و مشکلات خانواده‌های استان خراسان جنوبی در آینده بسیار نزدیک کم شود و متفاوت با امروز باشد.

وی از برگزاری دومین کنگره ملی خانواده در دهه آخر دی ماه امسال در سراسر کشور خبر داد و افزود: این کنگره با حضور گروه‌های شاخص مردمی در حوزه خانواده و دستگاه‌هایی که در این زمینه ماموریت دارند در دو سطح استانی و ملی برگزار می‌شود.

مدیرعامل بنیاد ملی خانواده خاطرنشان کرد: پیش بینی می‎شود بیش از 2 هزار مجموعه و عناصر خانواده محور در این رویداد شرکت کنند و این کنگره با محوریت مجموعه‌های مردم نهاد استان‌ها اجرا می‌شود.

حجت الاسلام رویت اظهار کرد: وضعیت خراسان جنوبی در حوزه تشکیل و تحکیم خانواده و فرزندآوری نسبت به دیگر استان‌ها مطلوب است اما وضعیت خراسان جنوبی در مقایسه با سال‌های قبل وضعیت خوبی نیست.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی از لحاظ طلاق و میانگین سن ازدواج در میان 10 استان پرخطر نیست، گفت: اعتیاد، دخالت اطرافیان، تغییر سبک زندگی و مباحث اقتصادی از جمله علل طلاق در کشور است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات