۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۶۳۱۱۲۹
مدیر حوزه های علمیه خواهران:

دنبال پژوهش های کارآمد و مؤثر هستیم

دنبال پژوهش های کارآمد و مؤثر هستیم
حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور تاکید کرد که اگر پژوهش ها و تحقیقات علمی نیازی از مشکلات و مسائل جامعه را حل نکند فایده ای نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با برگزاری آیین تجلیل از پژوهشگران برتر حوزه علمیه خواهران، نرم افزار موبایلی کتابخوان امین و شبکه اطلاع رسانی یکپارچه معاونت پژو هش حوزه های علمیه خواهران رونمایی شد .

مدیر حوزه های علمیه خواهران در ابتدای سخنان خود در این مراسم که امروز چهارشنبه در سالن همایش های این مرکز حوزوی برگزار شد، هفته پژوهش را به خواهران پژوهشگر تبریک و از کسانی که راهبر پژوهش هستند و کار را برای پژوهشگران آسان می کنند تقدیر کرد .

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور اضافه کرد:  ای کاش با فرصت های امروز و توان دیروز به دلیل کثرت ابزار پژوهش وارد کار پژوهشی می شدم .

 مدیر حوزه های علمیه خواهران در ادامه افزود: وظیفه معاونت پژوهش این است که کار برای پژوهشگران خانم آسان و زیر ساخت ها را فرهم کند .

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور گفت: پژوهش به تنهایی مورد نظر نیست بلکه پژوهشی که موثر باشد مورد نظر ماست؛ ما در حوزه‌های علمیه خواهران به دنبال پژوهش‌های موثر و کارامد هستیم، پژوهش‌هایی که بتوانند مسائل و مشکلات را حل کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور ادامه داد:‌ بانوان طلبه باید به مسائل مربوط به زن و خانواده و همچنین تقابل با فرهنگ‌های معاند که قصد تخریب و آسیب زدن به مردم و جامعه را دارند، توجه ویژه داشته باشند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران تاکید کرد: پژوهش‌ها و تحقیق‌های علمی باید توانند مسائل و مشکلات مورد نیاز جامعه را حل کنند و اگر این اتفاق صورت نگیرد، پژوهش‌ها فایده‌ چندانی ندارد.

حسین عجمی
ارسال نظرات