۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۶۳۱۲۲۹
رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه:

بیش از گذشته نیازمند وحدت نخبگان حوزوی و دانشگاهی هستیم

بیش از گذشته نیازمند وحدت نخبگان حوزوی و دانشگاهی هستیم
حجت الاسلام والمسلمین ربانی با بیان این‌که تنها راه حل مشکلات و مقابله با توطئه دشمنان وحدت است، گفت: بیش از گذشته نیازمند وحدت نخبگان حوزوی و دانشگاهی هستیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین ربانی در مراسم وحدت حوزه و دانشگاه در مسجد جامع حوزه علمیه بناب، اظهار داشت: وحدت توصیه‌ای برای تمام بشریت است و در همه شریعت‌ها آمده است.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: تنها راه‌حل مشکلات و مقابله با توطئه‌های دشمنان وحدت میان تمام اقشار جامعه است.

وی یادآور شد: اگر همه برای حل مشکلات اساسی کشور دست به دست هم دهیم؛ قطعاً نتایج بسیار مثبتی حاصل می‌شود و از مشکلات عبور خواهیم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی وحدت حوزه و دانشگاه را موجب پیشرفت کشور دانست و گفت: در طول ۴۰ سال انقلاب همین وحدت و همکاری دانشگاهیان و حوزویان موجب شد؛ دستاوردهای بسیار خوبی برای کشور در عرصه‌های مختلف حاصل شود.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه آبادانی دین و دنیا را نتیجه وحدت حوزه و دانشگاه دانست و افزود: تصحیح جهت‌گیری زندگی جامعه و پاک شدن فکر و روح جامعه از زشتی‌ها و نادرستی‌ها از دیگر نتایج این وحدت است.

وی افزود: امروز با توجه به افزایش فشارهای دشمنان خارجی و داخلی به انقلاب، نظام وحدت و یکپارچگی باید مستحکم‌تر از هر زمانی شود و دانشجویان و طلاب با نشست‌های صمیمی و همکاری با یکدیگر به فکر حل مشکلات کشور باشند.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی با اشاره به رسالت حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: از وظایف اصلی حوزه کسب علوم مربوط به فهم و تبلیغ دین، تحقیق در مسائل دینی و فراگرفتن احکام الهی در همه شئون زندگی، از بین بردن ناسره‌ها ‌و ناخالصی‌ها از احکام و رساندن احکام دین به هر مخاطبی به رسا‌ترین شکل ممکن است. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات