۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۶۳۱۲۳۰
حجت الاسلام ایمانی مقدم:

اسلامی که از ایران مخابره می شود وحدت آفرین و منادی تعالی مسلمانان است

اسلامی که از ایران مخابره می شود وحدت آفرین و منادی تعالی مسلمانان است
معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت اوج جلوه گری تشیع انگلیسی را قمه زنی دانست و گفت: اسلامی که از ایران به دنیا مخابره می شود وحدت آفرین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علیرضا ایمانی مقدم امروز در نخستین نشست مجمع فعالان نقد وهابیت که با حضور حضرت آیت الله مکارم شیرازی در مدرسه امام سجاد(ع) برگزار شد، وهابیت و تکفیری ها را دشمن مشترک امت اسلام دانست.

وی با بیان این که وهابیت و صهیونیسم دو عنصر به هم گره خورده و دشمن مشترک همه مسلمانان هستند، بر لزوم هوشیاری در قبال نقشه های دشمنان قسم خورده امت اسلام تاکید کرد.

معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) درباره فعالیت های مجمع فعالان نقد وهابیت گفت: مؤسسات داخلی و بین المللی فعالیت های خوب و ارزنده ای انجام می دهند و دشمن نیز از این فعالیت ها و البته انسجامی که وجود دارد ناراحت هستند.

وی بر لزوم تقویت همدلی، هم افزایی و انسجام بیش از پیش فعالان این عرصه تاکید کرد و گفت: بهتر است مجمع از ابتدا زیر نظر مرجعیت عظیم الشان فعالیت کند تا از افراط و تفریط و انحراف مصون نگه داشته شود.

حجت الاسلام ایمانی مقدم با تجلیل از مجاهدت های شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه، اظهار داشت: امروز دست کم بیست میلیون نفر به دست شیخ زکزاکی شیعه و پیرو اهل بیت(ع) شده اند وعصبانیت رژیم آل سعود و دشمنان نیز به همین دلیل است.

وی اضافه کرد: اوج ثمره تشیع انگلیسی در قمه زنی نمایان می شود؛ اما در مقابل اوج تشیع واقعی و پیرو اهل بیت و حضرت امام هم شیخ زکزاکی است که ثمره تربیت درست حوزه و مکتب حضرت امام است.

حجت الاسلام ایمانی مقدم بیان داشت: امروز صدایی که از جمهوری اسلامی بلند می شود، صدای اسلام رحمانی و «اشداء علی الکفار رحماء بینهم» است و دنیا نیز این مهم را متوجه شده است.

وی افزود: اسلامی که از جمهوری اسلامی تبلیغ می شود وحدت آفرین و منادی تعالی امت اسلام است اما اسلامی که از عربستان سعودی و وهابیت به دنیا مخابره می شود ثمره ای جز کشتار و خشونت نداشته است؛ امروزه جهانیان ماهیت و چهره پلید و خبیث وهابیت و تکفیری ها را به خوبی درک کرده اند.

معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت در بخش پایانی سخنان خود بر لزوم خلاقیت، ابتکار و نوآوری در شیوه های تبلیغ اسلام و آموزه های حیات بخش آن تاکید و تصریح کرد: به موازات تجربه چهل ساله انقلاب اسلامی، دشمنان ما نیز تجربه کسب کرده اند، ما باید به روز باشیم، نسخه ای که امروز می پیچیم متناسب با اقتضائات امروز جامعه باشد. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات