۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۶۳۱۲۹۳
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی:

دانشجویان پشتیبان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند

دانشجویان پشتیبان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی گفت: همه دانشجویان باید با روحیه عدالتخواهانه در راه گسترش ارزش‌های اسلامی و اعتلای انقلاب اسلامی قدم بردارند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) تهران با تاکید بر اینکه انجمن‌ها و محافل دانشجویی باید به دور از سیاسی بازی‌ها و افتادن در دام احزاب، انقلابی‌گری را به گفتمانی فراگیر تبدیل کنند اظهار داشت: دانشجویان انقلابی باید با ایستادگی بر آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی از سطحی‌نگری و سطحی‌اندیشی بپرهیزند.

وی با بیان اینکه دانشجویان ایران اسلامی باید پشتیبان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند افزود: همه دانشجویان باید با روحیه عدالتخواهانه در راه گسترش ارزش‌های اسلامی و اعتلای انقلاب اسلامی قدم بردارند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، آگاه‌سازی عموم جامعه، فسادستیزی و مطالبه عدالت را از ویژگی‌های دانشجوی تراز انقلاب دانست و گفت: دانشجوی انقلابی باید در جنبش نرم‌افزاری میدان‌داری کند.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: جمع‌های دانشجویی می‌توانند در زمینه سازی برای برپایی تمدن نوین اسلامی مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز نقش‌آفرینی کرده و مؤثر باشند.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم بی‌تفاوتی دانشجو نسبت به وضعیت کشور را مصیبت دانست و ابراز داشت: دانشجویان باید به‌عنوان نخبگان فکری با اقشار مختلف ارتباط تنگاتنگ داشته باشند و تحقیقات و پژوهش‌های خود را به‌سمت برطرف کردن مشکلات جامعه سوق دهند.

وی ادامه داد: امید و خودباوری باید در دل دانشجویان زنده باشد چرا که پیشرفت کشور و جوانان در گرو حفظ باورها و امیدهاست./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات