۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۶۳۱۳۰۲
استاد حوزه علمیه مازندران:

مسؤولان به جای حرف و شعار، در عمل تابع رهبری باشند

مسؤولان به جای حرف و شعار، در عمل تابع رهبری باشند
حجت الاسلام خوبانی گفت: اگر مسؤولان همان طور که در حرف و شعار خود را پیرو ولایت می‌دانند در عمل نیز از رهنمود‌های رهبری تبعیت کنند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.
حجت الاسلام مهدی خوبانی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب در جهت حضور کمرنگ مردم در انتخابات آتی مجلس، گفت: هدف دشمن در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی زیر سؤال بردن صلاحیت و مشروعیت نظام اسلامی است.
 
وی با تأکید بر این که مشکلات کشور از انقلاب ما نیست بلکه از انتخاب ما است، افزود: اگر امروز در کشور مشکلاتی وجود دارد نتیجه ناکارآمدی برخی مسؤولان است که در نتیجه انتخاب نادرست بر مسند امور تکیه زده اند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انتخاب صحیح و اصلح می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را رفع کند، بیان داشت: انتخاب‌های گذشته می‌تواند درس بزرگی برای ملت ما باشد تا در این دوره با انتخاب صحیح خود مسیر را برای ورود افراد متخصص، متعهد، انقلابی و ساده زیست به مجلس شورای اسلامی فراهم کنند.
 
حجت الاسلام خوبانی با تأکید بر این که هر گونه انتخاب نادرست و از روی احساس می‌تواند ضربه‌های جبران ناپذیری را به کشور وارد کند، خاطرنشان کرد: ملت ولایی و با بصیرت کشورمان باید به شاخصه‌های نماینده در تراز انقلاب اسلامی که مقام معظم رهبری تأکید فرمودند توجه کنند.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید براین که حضور پرشور و حداکثری در انتخابات آتی می‌تواند پاسخ محکمی به دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی باشد، گفت: دشمنان با برجسته سازی برخی نقاط ضعف مسؤولان اجرایی کشور در تلاش هستند این ضعف‌های مدیریتی را به کل انقلاب و نظام نسبت دهند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اگر ضعف و مشکلی امروز در مسائل اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور وجود دارد به دلیل تصمیمات نادرستی است که مسؤولان اتخاذ می‌کنند، خاطرنشان کرد: اگر مسؤولان همان طور که در حرف و شعار خود را پیرو ولایت می‌دانند در عمل نیز از رهنمود‌های مقام معظم رهبری تبعیت کنند بسیاری از این مشکلات مرتفع خواهد شد.
 
حجت الاسلام خوبانی، تحریم انتخابات را خیانتی بزرگ به انقلاب و نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: هر قشری با هر سلیقه و تفکر سیاسی باید در انتخابات آتی شرکت کنند تا بستری برای تقویت نظام و انقلاب اسلامی باشد.
 
وی با بیان این که باید در انتخابات پیش روی امید دشمنان را به یأس تبدیل کنیم، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی فشار حداکثری دشمن در حوزه اقتصادی را با ایستادگی و مقاومت خود خنثی خواهند کرد و اجازه نخواهند توطئه آن‌ها در کاهش مشارکت در انتخابات عملی شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، طراحی فتنه آبان ماه و همچنین بسترسازی برای کاهش حضور مردم در انتخابات اسفند ماه را توطئه دشمن در جهت تضعیف و ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی دنست و گفت: فتنه آبان ماه با رهنمود‌های مقام معظم رهبری و هوشیاری و بصیرت ملت ایران خنثی شد و انتخابات آتی نیز با مشارکت حداکثری مردم به یک حماسه عظیم در سال ۹۸ تبدیل خواهد شد./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات