۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۶۳۱۴۹۵
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

کنگره شهدا نقشه راهی برای تحقق اهداف نظام در گام دوم انقلاب است

کنگره شهدا نقشه راهی برای تحقق اهداف نظام در گام دوم انقلاب است
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: کنگره شهدا نقشه راهی از سوی شهدا است که با کمک آن میتوانیم اهداف عالیه نظام اسلامی در گام دوم انقلاب را محقق کنیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی اظهار داشت: کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان بزگ زرینی در تاریخ این استان است.

وی با گرامیداشت یاد بانوی شهیده اهل جزیره هرمز "فاطمه نیک" که هم خود و هم سه فرزندش به شهادت رسیدند، افزود: این کنگره و یادواره شهدای زنان شهیده و ایثارگر استان هرمزگان نقش زنان برجسته و انقلابی استان که هم فرزندانشان را تقدیم انقلاب کردند و خودشان به شهادت رسیدند را تبیین کرد.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به فضای معنوی حاکم بر استان در چندماه اخیر به دلیل برگزاری کنگره 1500 شهید گفت: یکی از برکات کنگره ملی شهدای استان هرمزگان این است که ما گم شده های دنیای تاریک امروز، راه را گم نکنیم، هرگاه یادواره و کنگره شهدا برگزار می شود مردم حس و حال بهتری پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: با برگزاری این کنگره پیام شهدا منتقل می شود و فرهنگ شهید و شهادت در جامعه نشر داده می شود و برکت این کار ارزنده را در جامعه شاهد هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: کنگره‌های شهدا نقشه راهی است که مردم راه درست را گم نکنند و با همین نقشه راه ترسیمی از سوی شهدا اهداف عالیه نظام اسلامی در گام دوم انقلاب را می‌توانیم محقق کنیم.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات