۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۶۳۱۵۳۱
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

ایران اسلامی با شکست توطئه‌های دشمنان به جایگاه واقعی خود رسیده است

ایران اسلامی با شکست توطئه‌های دشمنان به جایگاه واقعی خود رسیده است
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: کشور ایران اسلامی در طول ۴۰ سال هیبت استکبار جهانی را شکسته و به شان و جایگاه واقعی رسیده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید حسن عاملی ظهر امروز در بازدید از نمایشگاه گام دوم انقلاب اردبیل اظهار داشت: کشور ایران اسلامی در طول 40 سال هیبت استکبار جهانی را شکسته و به شان و منزلت واقعی رسیده است و نیروی انتظامی در این زمینه نقش شایانی ایفا کرده است.

وی با اشاره به نقش حائز اهمیت نیروی انتظامی در زمینه علمی و پژوهشی نیز اظهار کرد: پیشرفت ایران اسلامی بسته به توسعه و پیشرفت در زمینه‌های علمی و پژوهشی دارد و در این زمینه دشمنان نظام روز به روز مایوس‌تر خواهد شد که این موضوع برای ما حائز اهمیت است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: ارائه مقالات علمی در این نمایشگاه نشان از تلاش و پیشرفت نیروی انتظامی در این حوزه‌ها بوده که این تلاش شایسته تقدیر است چرا که نیروی انتظامی هم یک نیروی اجرایی بلکه نیروی علمی و پژوهشی نیز محسوب می‌شود که این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

آیت‌الله عاملی تصریح کرد: نیروی انتظامی بعید است همانند ایران در کشورهای دیگر در چنین عرصه‌های پیشرفت داشته باشد و با تحقیقات علمی، علل و عوامل وجود بزهکاری در جامعه، مشخص می شود که پلیس ایران توانسته در این زمینه ها پیشرفت به سزایی داشته باشد.

وی اظهار کرد: تمام سعی و تلاش ما بر این است که کشور ایران اسلامی با تلاش نیروهای انتظامی در امنیت پایدار اجتماعی به سر ببرد و شاهد نظم و امنیت عمومی و روانی در جامعه باشیم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات