۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۶۳۱۵۷۶
حجت الاسلام اقبالی:

عده ای تلاش دارند نام شهدا را از کوی و برزن محو کنند

عده ای تلاش دارند نام شهدا را از کوی و برزن محو کنند
مدیر مدرسه علمیه علوی زنده نگه داشتن یاد شهدا را از اوجب واجبات دانست و گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا پا برجا مانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام اقبالی مدیر مدرسه علمیه علوی امشب در یادواره شهدای مدرسه علمیه علوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای روحانیت گفت: امروز امنیت، عزت و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهدا است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا پا برجا مانده است، اظهار داشت: افتخار می کنیم که رهبری داریم که به واسطه رهبری داهیانه ایشان توانسته ایم طی 40 سال در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام اقبالی زنده نگه داشتن یاد شهدا را از اوجب واجبات دانست و تأکید کرد: امروز متأسفانه افرادی در کشور تلاش دارند حتی نام شهدا را نیز از کوی و برزن محو و حذف کنند، از این جهت ما وظیفه داریم در مقابل این جریان یاد و خاطره شهدا را گرامی و زنده نگه داریم.

مدیر مدرسه علمیه علوی با اشاره به ضرورت الگوپذیری از سیره شهدای گرانقدر ابراز داشت: شهدا الگوهای علمی، فکری و فرهنگی ما هستند و باید به آنها به عنوان کسانی بنگریم که سبک زندگی را به ما یاد داده اند.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: امروز وظیفه داریم که همه امور خود را به گونه ای تنظیم کنیم که در مسیر شهدا قرار داشته باشیم و همه سعی خود را به کار بگیریم که یاد و راه شهدا را به نسل آینده منتقل کنیم.

وی افزود: شهدا برای اعتلای اسلام جان دادند و ما باید آنها را الگو خود و فرزندان خود قرار دهیم و از این طریق کشور خود را از همه حوادث بیمه کنیم./841/ج

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
اخبار مدرسه علمیه علوی را بیشتر کار کنید.
0
0