۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۶۳۱۶۷۶
سرلشکر صفوی:

صیانت فرهنگی جامعه در گرو قلم های پاک و افکار ناب نویسندگان انقلابی است

صیانت فرهنگی جامعه در گرو قلم های پاک و افکار ناب نویسندگان انقلابی است
سرلشکر صفوی گفت: صیانت از جغرافیای فکری و فرهنگی جامعه در گرو قلم های پاک و افکار ناب نویسندگان انقلابی است و البته از فضای مجازی هم می شود استفاده بهینه تری کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، سردار سرلشکر پاسدار صفوی ، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در آئین اختتامیه چهاردهمین جشنواره انتخاب کتاب سال پاسداران اهل قلم  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان رمز پایداری و صیانت از انقلاب و زمینه سازی تمدن نوین اسلامی به سخنرانی پرداخت و تصریح کرد: هم اکنون در بخشی از فضای آلوده شبکه های مجازی که تا خانه ها و اتاق های فرزندان ایران رخنه کرده است ، صیانت از جغرافیای فکری و فرهنگی جامعه در گرو قلم های پاک و افکار ناب نویسندگان  انقلابی است و البته از فضای مجازی هم می شود استفاده بهینه تری کرد.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در بخش دیگری از سخنان خود و در توصیه به پاسداران و نویسندگان اهل قلم گفت: قلم و بیان پاسداران اهل قلم بایستی در جهات امید افزایی ، حفظ انسجام درونی مردم و مسئولان و ادامه حمایت و تبعیت از پرچمدار عزت اسلام و ایران ، یعنی ولایت فقیه امام خامنه ای باشد.

وی افزود: در خواست می کنم شما پاسداران اهل قلم و نویسندگان محترم گفتمان مقاومت را در مقابل گفتمان سازش و تسلیم شدن در زمینه های مختلف فکری ، علمی ، اقتصادی و سیاسی و اجتماعی تبیین کنید و جامعه مخاطب خود را نسل دوم انقلاب اسلامی یعنی سنین زیر 40 سال قرار دهید و در کتابهایتان به تفاوتهای جامعه انقلابی با  جامعه سرمایه داری و جنگ فقر و غنا و نابرابری اجتماعی و ارزش های عدالت اجتماعی و عدالت جغرافیایی بپردازید.

سرلشکر صفوی ادامه داد:پاسداران اهل قلم در کتابها و یا مقالاتشان به موضوع سرطان نفوذیها و فساد اقتصادی که تولید نارضایتی و نا امنی می کنند  و بصورت افقی و عمودی در حال حرکت هستند بپردازند و راه مبارزه با آنها را هم نشان دهند.

دستیار و مشاور عالی فر ماندهی معظم کل قوا با اشاره به ضرورت موضوع یابی در تولید کتابهای کارآمد گفت: نویسندگان دلسوز ، مردمی و تمدن ساز هدفمند ، متعهدانه و خلاقانه نقاط قوت و ضعف جامعه را بیابند و ضرورت ها و اولویت ها را با دسته بندی و فهم و بصیرت انقلابی و با قدرت منطق و جذابیت قلم ، تبدیل به کتاب و مقاله و متن های منتشره در شبکه های مجازی کنند.

محمد قمین
ارسال نظرات