۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴
کد خبر: ۶۳۱۷۴۲

مراسم یادواره شهدای مدرسه علمیه علوی برگزار شد

مراسم یادواره شهدای مدرسه علمیه علوی برگزار شد
مراسم یادواره شهدای مدرسه علمیه علوی با حضور و سخنرانی حجت الاسلام عابدینی استاد حوزه علمیه قم در نمازخانه این مدرسه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم یادواره شهدای مدرسه علمیه علوی امشب با حضور و سخنرانی حجت الاسلام عابدینی استاد حوزه علمیه قم در نمازخانه این مدرسه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام عابدینی در این مراسم با بیان اینکه انقلاب اسلامی در طول 40 سال در برابر توطئه های دنیای استکبار ایستادگی کرده است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی از نقطه صفر شروع کرد و توانست با همت جوانان با غیرت و متدین خود را به بلوغ و برانگیختگی برساند؛ البته ناگفته نماند که دشمن نیز در طول 4 دهه گذشته تجربه کسب کرده است و توطئه های پیچیده تری را علیه ملت ایران به کار می گیرد.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه عنایات خداوند به ملت ایران بسیاری از توطئه های دشمن را خنثی می کند، بیان کرد: در اغتشاشات آبان ماه مشاهده کردیم که دشمن با کوله باری از تجربه به میدان آمد و توانست دستگاه های اطلاعاتی را مقداری غافلگیر کند، اما دیدیم که همه توطئه هایشان 48 ساعته از بین رفت و همه نقشه هایشان نقش برآب شد.

وی با بیان اینکه طبق تأکیدات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم دشمن به دنبال ناامید سازی ملت است، تأکید کرد: امروز دشمن امید ملت ایران را نشانه گرفته است، از این جهت ما باید با توکل بر خدا گام برداریم و بدانیم اگر عنایات الهی شامل حالمان شود همه تهدید ها تبدیل به فرصت خواهد شد.

گفتنی است، در این مراسم فرازهایی از بیانیه گام دوم انقلاب که بهمن ماه سال گذشته از سوی رهبر معظم انقلاب خطابه به مردم به ویژه جوانان صادر گردید، برای حاضران مورد بیان واقع شد.

همچنین کربلایی هادی خادم الحسینی در این مراسم به مداحی و روایتگری از سیره شهدای والامقام پرداخت و با نوای گرم خود حال و هوای این جلسه معنوی را دگرگون ساخت./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات