۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۶۳۱۷۶۵
حجت الاسلام محمدی:

طراحان استعفای رییس جمهور به دنبال تحمیل هزینه ناکارآمدی دولت بر نظام هستند

طراحان استعفای رییس جمهور به دنبال تحمیل هزینه ناکارآمدی دولت بر نظام هستند
استاد حوزه علمیه مازندران گفت: مطرح کنندگان طرح استعفای رییس جمهور به دنبال سرپوش گذاشتن بر ناکارآمدی، ضعف و بن بست مدیریتی و تحمیل هزینه ناکارآمدی دولت بر نظام هستند.
حجت الاسلام مصطفی محمدی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به این که دشمن به دنبال فتنه انگیزی و تفرقه در داخل کشور است، گفت: عده ای مأموریت دارند در بین افراد جامعه آتش افروزی سیاسی و جناحی کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن در طول سال های اخیر همواره به دنبال بی ثباتی و ناامنی در کشورمان بوده است، تصریح کرد: توطئه اسرائیلی آمریکایی در منطقه به دنبال ناامن کردن سه کشور عراق، لبنان و ایران اسلامی بود که طراحی آنها در کشورمان با هوشیاری و بصیرت ملت ایران به شکست انجامید.
 
حجت الاسلام محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که امروز فصل پاسخگویی است و کسانی که روزی برای منافع خود از یک جریان سیاسی خاص حمایت می کردند امروز باید به دلیل وضع موجود پاسخگوی مردم باشند، خاطرنشان کرد: امروز که شاهد ناکارآمدی و ضعف مدیریت برخی از مسؤولان هستیم عده ای به جای پاسخگویی به مردم خود را جدای از دولت معرفی می کنند.
 
وی با اشاره به این که برخی ها با طرح استعفای رییس جمهور به دنبال سرپوش گذاشتن بر ناکارآمدی، ضعف و بن بست مدیریتی دولت هستند، تصریح کرد: این افراد و جریان های خاص با طرح چنین مسائلی می کوشند همه هزینه ناکارآمدی دولت را بر کل نظام و کشور تحمیل کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که کسانی که امروز دم از استعفای رییس جمهور و انحلال دولت می زنند به دنبال تطهیر خود هستند، خاطرنشان کرد: این جریان های خاص تلاش می کنند رأی و سرمایه اجتماعی آسیب دیده خود را بازگردانند.
 
حجت الاسلام محمدی با اشاره به این که پروژه بی دولت سازی را ابتدا آمریکا، اسرائیل و عربستان کلید زده بودند، تصریح کرد: این کشورهای متخاصم با طرح چنین مسائلی به دنبال بی ثباتی و ناامنی جمهوری اسلامی و منطقه هستند.
 
وی با بیان این که کسانی که طرح استعفای رییس جمهور را مطرح می کنند به دنبال اصلاح جامعه و رفع مشکلات کشور و دلسوز مردم نیستند، افزود: این عده و جریان خاص به دنبال آتش افروزی در کشور هستند که مردم باید هوشیار باشند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند دولت باید با قدرت سرکار بماند و وظایف خود در حل مشکلات انجام دهد، بیان داشت: مقام معظم رهبری همواره با هوشیاری نقشه های دشمن در کشور را خنثی می کنند.
 
وی با تأکید براین که دولت باید با همه توان در رفع مشکلات و جبران کاستی های کشور تلاش کند، خاطرنشان کرد: تنها راه حل وضع موجود و برون رفت از مشکلات را برگزاری یک انتخابات پر شور است.
 
حجت الاسلام محمدی با بیان این که مردم باید در انتخابات اسفند ماه به شاخص ها بیشتر توجه کنند، گفت: اگر نمایندگانی انقلابی، متفکر، ارزشی و کارآمد انتخاب شوند می توانند هم می توانند دولت را اصلاح کنند و هم به دولت در رفع مشکلات کشور یاری دهد./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات