۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۶۳۱۸۲۵
حجت الاسلام جباری:

نماینده در تراز نظام اسلامی، متعهد، بصیر و انقلابی است

نماینده در تراز نظام اسلامی، متعهد، بصیر و انقلابی است
امام جمعه بهشهر با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی بر ضرورت انتخاب افرادی مؤمن، متعهد، صالح، انقلابی و توانمند از سوی مردم تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر امروز در نشستی بصیرتی که با حضور جمعی از طلاب و دانشجویان در این شهرستان برگزار شد با اشاره به این که دشمن با فشار حداکثری به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات آتی است، گفت: باید هوشیار باشیم و با حضور حداکثری در انتخابات آتی زمینه تقویت نظام و انقلاب را فراهم کنیم.
 
وی با بیان این که دشمن با طراحی فتنه آبان ماه به دنبال آشوب در کشور بود که با هوشمندی مقام معظم رهبری و بصیرت ملت ایران ناکام ماند، افزود: فتنه آبان ماه 98 شکست راهبردی دیگری برای دشمنان داخلی و خارجی بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن اصل انقلاب و نظام را هدف گرفته است، خاطرنشان کرد: افزایش نرخ بنزین بهانه ای برای دشمنان و معاندان نظام شد تا زمینه آشوب و اغتشاش را در کشور فراهم کنند.
 
حجت الاسلام جباری با بیان این که فتنه آبان ماه 98 بسیار متفاوت تر از حوادث و فتنه های گذشته بود، بیان داشت: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی برای به آشوب کشاندن کشور، از سال ها قبل طراحی کرده بودند که با هوشیاری و بصیرت ملت ایران شکست خوردند.
 
وی با اشاره به این که رسانه های معاند به صورت شبانه روزی تلاش کردند تا مسیر عادی را در مسیر اغشاشات سوق دهند، گفت: اما مردم با بصیرت و انقلابی کشورمان با خارج کردن صفوف خود از صفوف ضد انقلاب و اغتشاش گران دست ردی بر سینه رسانه های بیگانه و عوامل آنها زدند.
 
حجت الاسلام جباری با بیان این که دشمن، طراحی جدیدی را برای ماه های پایانی سال انجام داده بود، افزود: اما رهنمودهای مقام معظم رهبری آبی بر آتش فتنه آبان ماه امسال بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که پس از گذشت بیش از یک ماه از حوادث آبان ماه، اما رسانه های معاند همچنان خط دروغ پراکنی و تبلیغات منفی علیه نظام اسلامی را دنبال می کنند، گفت: این نشان دهنده شکست سنگینی بود که آنها در آبان ماه امسال متحمل شدند.
 
امام جمعه بهشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی بر ضرورت انتخاب افرادی مؤمن، متعهد، صالح، انقلابی و توانمند از سوی مردم تأکید کرد و گفت: به طور حتم اگر چنین افرادی وارد مجلس شوند بسیاری از مشکلاتی که امروز با آن مواجه هستیم رفع خواهد شد./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات