۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۶۳۱۸۴۹
امام جمعه بروجرد:

حماسه ۹ دی یادآور بصیرت ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمن است

حماسه ۹ دی یادآور بصیرت ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمن است
امام جمعه بروجرد بر ضرورت گرامیداشت حماسه ۹ دی تأکید کرد و گفت: این روز یادآور بصیرت ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در جلسه برنامه ریزی مراسم ۹ دی که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، بر ضرورت گرامیداشت حماسه 9 دی تأکید کرد و گفت: گرامیداشت این ایام فرصتی برای تبیین و ترویج ارزش ها است.

وی با اشاره به نقش ملت در پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی همواره پشتوانه اصلی و سرمایه نظام هستند و حضور به موقع آنان در صحنه خنثی کننده هر توطئه ای بوده است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به برنامه ریزی دشمن در جریان فتنه 88 و ایجاد آشوب در کشور به بهانه تقلب در انتخابات یادآور شد: هدف دشمنان براندازی نظام جمهوری اسلامی و ضربه زدن به انقلاب است.

وی با اشاره به پیروی مردم از ولایت فقیه و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بودن، خاطرنشان کرد: خلق حماسه 9 دی حرکتی بزرگ در راستای پشتیبانی از نظام و رهبری بود.

امام جمعه بروجرد ادامه داد: خلق حماسه 9 دی سبب بر هم زدن توطئه های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی شد و مردم با خلق این حماسه باری دیگر به گوش دنیا رساندند که دست از انقلاب و آرمان های آن نخواهند کشید.

وی به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اشاره کرد و گفت: مسؤولان باید قدردان حضور مردم باشند و همواره گام های استواری در زمینه رفع مشکلات مردم برداشته شود.

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر اینکه حماسه 9 دی نباید به فراموشی سپرده شود، خاطرنشان کرد: با گرامیداشت این ایام باید درس گرفت و همواره در برابر دسیسه های دشمن هوشیار بود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات