۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۶۳۱۶۴۹
نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

یوم‌الله ۹ دی نباید فراموش شود

یوم‌الله ۹ دی نباید فراموش شود
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه یوم‌الله ۹ دی نباید فراموش شود، گفت: ملت ایران در مقابل فتنه‌ها همواره هوشیار باشند چراکه فتنه ۸۸ هنوز تمام نشده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم یوم‌الله 9 دی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: باید ایام الله‌ها را به مردم یادآوری کرده و نگذاریم به فراموشی سپرده شود.

وی افزود: ایام الله روزی است که واقعه‌های مهم اتفاق افتاده باشد و حماسه 9 دی نیز یکی از این روزهاست که همواره باید زنده نگه داشته شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه یوم‌الله 9 دی نباید فراموش شود، تصریح کرد: باید از واقعه 9 دی درس عبرت گرفته و همواره حواسمان به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان که در این آستانه انتخابات برنامه‌ریزی کرده، باشد.

وی به فتنه سال 88 و توطئه‌هایی که دشمن از راه‌های مختلف برای ضربه زدن به نظام و انقلاب چیده بودند، اشاره کرد و گفت: دشمنان در آن زمان فضایی پرآشوب در کشور ایجاد کرده اما مردم با بصیرت و پیروی از فرامین رهبری صف خود را از آنان جدا کردند.

فتنه 88 تمام نشده است

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی تاکید کرد: ملت ایران در مقابل فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمن همواره هوشیار باشند چراکه فتنه 88 هنوز تمام نشده و بیگانگان به دنبال تحقق اهداف شوم خود هستند.

وی اظهار کرد: دشمن بدون وقفه با راه‌اندازی فتنه‌های مختلف آماده دشمنی کردن بوده و نمونه بارز آن هم اغتشاشات اخیر بود که آشوبگران به اموال بیت‌المال و مال مردم خسارت وارد کردند، بنابراین باید مردم و مسئولان بهانه دست آنها ندهیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برگزاری مراسمات باشکوه همچون یوم‌الله 9 دی سبب ایجاد در بین مردم می‌شود، یادآور شد: گرامیداشت حماسه‌ ماندگار 9 دی تمرینی برای آمادگی در مقابله با ترفندها و توطئه‌های دشمنان و همانند شلیک گلوله‌ای به برجک دشمن است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: باید همه مسئولان، ادرات و مردم استان کردستان برای حضور گسترده و خلق حماسه‌ باشکوه در روز 9 دی پای کار آمده تا دشمنان نظام بار دیگر «وحدت، انسجام و وفاداری کُردها به نظام» را ببینند.

مراسم یوم‌الله 9 دی باشکوه هرچه تمام در کردستان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام محمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز در این مراسم با تاکید بر ضرورت گرامیداشت حماسه 9 دی، روز تجلی بصیرت و پیوند مردم ایران اسلامی با ولایت اظهار داشت: باید هر سال حماسه 9 دی تبیین شود.

وی با بیان اینکه فتنه 88 با درایت به‌موقع مقام معظم رهبری و هوشیاری و بیداری ملت ایران خاتمه یافت، افزود: در روز نهم دی تقسیم‌بندی جناحی مطرح نیست و باید همه با هم حضور گسترده داشته تا همانند همیشه بساط فتنه‌گران در کشور برچیده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان بصیرت را یکی از مهم‌ترین مولفه در خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمنان عنوان و تصریح کرد: حماسه 9 دی در تاریخ ایران ماندگار شده و باید هر سال باشکوه بیشتری گرامی داشته شود.

حجت‌الاسلام سادات اعلام کرد: برگزاری همایش بصیرتی بانوان فاطمی، برپایی نشست‌های بصیرتی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، نواخته شدن زنگ بصیرت در مدارس و برپایی نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت حماسه 9 دی در کردستان است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات