۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۶۲۷۹۰۹
مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان البرز با صدور بیانیه ای؛

اقدام اغتشاشگران در تخریب اموال عمومی و آتش زدن مدارس علمیه محکوم است

اقدام اغتشاشگران در تخریب اموال عمومی و آتش زدن مدارس علمیه محکوم است
مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان البرز با صدور بیانیه ای اقدام اغتشاشگران را در تخریب اموال عمومی و آتش زدن برخی مدارس علمیه محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان البرز با صدور بیانیه ای اقدام اغتشاشگران را در تخریب اموال عمومی و آتش زدن برخی مدارس علمیه محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

الَّذينَ قالَ لَهُمُ النّاسُ إِنَّ النّاسَ قَد جَمَعوا لَكُم فَاخشَوهُم فَزادَهُم إيمانًا وَقالوا حَسبُنَا اللَّهُ وَنِعمَ الوَكيلُ

اینها کسانی بودند که عده ای از مردم، به آنان گفتند: « لشکر دشمن و منافقین برای (حمله به) شما اجتماع کرده‌اند؛ از آنها بترسید!» اما این سخن، بر ایمانشان افزود؛ و گفتند: «خدا ما را کافی است؛ و او بهترین حامی ماست.» آل عمران؛ آیه ۱۷۳

در روزهای اخیر شاهد بودیم که دشمنان قسم خورده نظام مقدس اسلامی بار دیگر با بهانه قرار دادن مساله سوخت و سوء استفاده از فضای به وجود آمده درصدد ضربه زدن به امنیت و منافع ملی برآمده و اماکن مقدس علمی و دینی و امکانات دولتی و مردمی را آماج حملات و شعله های شیطانی خود قرارداده اند .

سوگمندانه بایدگفت مجموعه ی حوزه های علمیه خواهران استان البرز نیز از این کینه توزی ها درامان نمانده و خسارت های  مادی و معنوی زیادی را متحمل شده اند.

بدین وسیله ضمن انزجار از اشرار و برهم زنندگان امنیت و حریم مقدس نظام اسلامی که وامدار خون شهیدان و مجاهدت خالصانه مجاهدان و عزم ستودنی آحاد امت اسلامی است ، اعلام میداریم:

  1. ضمن پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای در تبعیت از قانون، انزجار خود را از اغتشاشگران و اشرار، که امنیت جامعه را که ارمغان خون شهیدان است هدف گرفته اند، اعلام می داریم.
  2. قدردان تیزهوشی و بصیرت مردم در جداسازی مطالبات بحق خود از اغتشاشگران می باشیم وازداشتن چنین امت تیزهوش وهمیشه درصحنه ی خداجویی برخود می بالیم.
  3. با تاکید بر لزوم تلاش همه قوا در پاسخگویی به مطالبات به حق مردمی، ازامت ولایت مدار می خواهیم اجازه ندهند عده‌ای معلوم‌الحال و نفوذی که دل در گرو دشمنان وچشم به بیگانگان دارند از اعتراضات مسالمت آمیز آنان سوءاستفاده نمایند. دراین راستا نه تنها صف خود را از این قبیل افراد کینه ورز جدا سازند، بلکه نسبت به جلوگیری از این اقدامات شرارت بار و همچنین معرفی این عناصر خود فروخته و ناباب به مراکز امنیتی با نیروهای خدوم انتظامی و امنیتی همکاری صمیمانه داشته باشند.

4.از کلیه مراکز امنیتی و انتظامی انتظار است با قاطعیت هرچه تمامتر نسبت به جلوگیری از تجاوز و تخریب اموال عمومی، برای  شناسایی و دستگیری اشرار از هیچ کوششی دریغ ننموده و مسئولین محترم قضائی استان نیزدراسرع وقت این خود فروختگان را به سزای اعمال کثیف خودبرسانند.

  1. توجه داشته باشیم که فرمایشات رهبر معظم انقلاب دراین چالش اساسی فصل الخطاب بوده و تبعیت از ولایت وقانون بر همگان واجب است .ما براین باوریم که چون همیشه از این دریای پرتلاطم امروز، درپرتو پیروی از رهبری های حکیمانه ی امام خامنه ای دامت برکاته به سلامت عبور خواهیم نمود.

6.با توجه به اینکه حوزه های علمیه برآمده از اراده و احساسات امت اسلامی بوده و جزئی از سیل خروشان ملت اسلامی است و با عنایت به لزوم حفظ آرامش و وحدت در جامعه، علی رغم خسارت های وارده، از هرگونه برخوردهای هیجانی وتشدید اختلافات پرهیز نموده و نخواهیم گذاشت هدف دشمنان در ایجاد تفرقه در صفوف مردم عزیزمان محقق گردد وامید داریم امت اسلامی باردیگر با ایجاد حماسه ای چون 9دی طومار این خودباختگان را درهم خواهدپیچید وبا حمایت از رهبر معظم انقلاب، تنفر و انزجاز خود را از اغتشاش‌گران و برهم زنندگان امنیت جامعه به ویژه تخریب کنندگان اموال عمومی و شخصی مردم اعلام و بر وفاداری خود به انقلاب و نظام اسلامی تاکید خواهندنمود.

 درپایان یکباردیگر اعلام می داریم چون همیشه فرمایشات رهبر معظم انقلاب فصل‌الخطاب ماخواهدبود و حوزویان به همراه مردم فهیم ایران اسلامی به عنوان سربازان مقام معظم رهبری از منویات ایشان حمایت می‌کنیم و با همکاری و همیاری آحاد مردم مشکلات چند روز اخیر را رفع خواهیم کرد.

والله المستعان

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات