۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۶۳۱۸۷۵
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

شهدای روحانی قبل و بعد از انقلاب اسلامی پیشگام و پرچم‌دار نهضت بوده‌اند

شهدای روحانی قبل و بعد از انقلاب اسلامی پیشگام و پرچم‌دار نهضت بوده‌اند
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: شهدای روحانی در طول تاریخ پرچم داران نهضت و انقلاب حسینی بودند و وظیفه دارند از گنج پدری صالح به نام خمینی حراست کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین طیبی‌فر در اجلاسیه شهدای طلبه و روحانی استان هرمزگان اظهار داشت: این کنگره عظیم نمادی از همدلی و هم‌فکری برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است که همه مسئولین برای برگزاری آن پای کار آمده‌اند.

وی افزود: شهدای روحانی پیشگامانی بودند که پیش از انقلاب و در طول تاریخ پرچم داران نهضت و انقلاب حسینی بودند از همین رو یاد و خاطره همه شهدا را گرامی می‌داریم.

حجت الاسلام طیبی فر عنوان کرد: روحانیت امروز وظیفه دارد از گنجی که پدری صالح به نام امام خمینی آن را به امانت گذاشته است حراست کند تا این گنج محفوظ بماند و برای فرزندان نسل‌های آینده باقی‌بماند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: یادواره‌های شهدا بیانگر این است که ما پرچم، راه و اندیشه شهدا را به دست می‌گیریم و اجازه گنج دزدی به دزدان نمی‌دهیم و این گنج را به مردم ارائه می‌دهیم.

حجت الاسلام طیبی‌فر تاکید کرد: در محافظت از گنج انقلاب اسلامی روحانیون به‌عنوان کسانی که در میدان‌های جنگ و گسیل جامعه اسلامی برای دفاع از انقلاب اسلامی نقش به سزایی داشتند امروز هم نقش مهمی دارند، روحانیت نمی‌گویند بروید ما می‌آییم بلکه می‌گویند ما رفتیم شما هم بیایید.

وی بیان کرد: یکی از ویژگی‌های اصلی انقلاب اسلامی ایران غربالگری بوده که یکی از سنت‌های الهی است و در این غربالگری‌ها راستگویان و دروغ گویان شناخته می‌شوند.

وی تاکید کرد: ما دو نوع استقامت فکری و عملی داریم، استقامت فکری یعنی در کنار اندیشه‌ای که داریم ایستاده‌ایم و به اندیشه‌هایمان عمل می‌کنیم چنانچه شهدا هم اندیشه و هم عمل را با هم داشتند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: سخت ترین مرحله غربالگری ولایت‌مداری است و گاهی نظر ما با نظر رهبر جامعه اسلامی تفاوت دارد در آن جا است که باید ببینیم نظر چه کسی را قبول می‌کنیم.

حجت الاسلام طیبی‌فر عنوان کرد: محور ولایت‌مداری یکی از سخت‌ترین محورهایی است که در طول تاریخ افراد بسیاری در آن دچار لغزش شده‌اند و تعبد آن جایی است که انسان اگر علت دستور ولی را هم نداند اما اطاعت کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در مسئله بنزین روز اول مردم نظر ولایت را نمی‌دانستند اما روز دوم که مقام معظم رهبری نظر خودشان را بیان کردند ولایتمداران محکم در کنار رهبری ایستادند.

حجت الاسلام طیبی‌فر افزود: در مهر ماه دو نظر خدمت مقام معظم رهبری در رابطه با گرانی بنزین ارائه شد که ایشان فرموده بود بروید نظر کارشناسان را بگیرید و من نظر کارشناسان خبره را در صورت تائید روسای قوا تائید می‌کنم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما امروز به یک هماهنگی و همفکری نیاز داریم و اگر یه قدم عقب نشینی کنیم دشمن عقب نشینی نمی‌کند در جریان عراق هم همین کار انجام شد و در قدم اول خواستار عزل نخست وزیر بودند اما با کناره‌گیری نخست وزیر هنوز اغتشاشات ادامه دارد.

وی تاکید کرد: اگر دشمن قانون 2030 را برای ما تشویق می کند این حیله دشمن برای وارد کردن سربازان خود به منظور شکستن قلعه ایثار و مقاومت است.

حجت الاسلام طیبی‌فر افزود: آن 77 نفری که اخیرا در کشور بیانیه صادر کردند سربازان دشمن بودند و اصل نظام را زیر سوال بردند و اگر فرش قرمزی در کشور برای دشمن پهن شد این دشمن به هیچ کس رحم نخواهد کرد.

وی عنوان کرد: ما در آستانه انتخابات هستیم و با انتخاب مجلسی که چشمش به بیرون نباشد می‌توانیم راه انقلاب را خوب ادامه دهیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: لازمه دولت انقلابی مجلس انقلابی است و باید اول مجلسی انقلابی را تشکیل دهیم تا دلسوزانه بر عملکرد دولت نظارت کند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات