۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۶۳۱۸۶۳

۲۵ اثر برتر جشنواره رسانه‌ای ابوذر در اردبیل مشخص شد

۲۵ اثر برتر جشنواره رسانه‌ای ابوذر در اردبیل مشخص شد
رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت عباس اردبیل گفت: ۲۵ اثر برتر جشنواره رسانه‌ای ابوذر در اردبیل مشخص شد و هشتم دی‌ماه در اختتامیه این مراسم تجلیل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ پاسدار علی لطفی بعد از ظهر امروز در نشست خبری پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار داشت: با داوری‌های به عمل آمده در حال حاضر 25 اثر برتر جشنواره رسانه‌ای ابوذر در اردبیل مشخص شد و هشتم دی‌ماه در اختتامیه این مراسم تجلیل می‌شوند.

وی بیان کرد: سید عزت الله ضرغامی، رئیس سابق سازمان صدا و سیما و عضو شوراهای عالی فضای مجازی و انقلاب فرهنگی مهمان ویژه این مراسم است و تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در راستای برگزاری این جشنواره به‌عمل آمده که امید می‌رود مورد رضایت شرکت‌کنندگان باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در این جشنواره یک هزار و 637 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود مشمول 698 قطعه عکس، 134 گزارش تصویری و خبری و یک عدد موشن گرافی و 804 اثر نوشتاری است که در هشت روز مورد داوری قرار گرفت.

لطفی تصریح کرد: رسانه ارزشی و انقلابی از شاخصه‌های اصلی رسانه‌های متعهد است و اولویت اساسی از برگزاری این جشنواره تحقق همین هدف است که امیدواریم با دسترسی به‌کارکردهای ارزشمند رسانه‌ها در جامعه به بصیرت‌افزایی و پویایی دست یافته و بتوانیم مسئولیت اصحاب رسانه را مشخص کنیم.

وی اظهار کرد: یکی از موارد حائز اهمیتی که برگزاری این جشنواره به عنوان خروجی به دست می‌دهد احصا و شناسایی مشکلات مورد نظر است به طوری که در حال حاضر مشخص شده که در بخش گزارش نویسی رشد قابل توجهی توسط اصحاب رسانه استان به دست آمده است و باید در تمامی حوزه‌ها به همین شکل باشد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات