۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۶۳۱۶۶۶
سردار غلامی:

انتشار تفکر شهدا در جامعه موجب ناامیدی و شکست دشمن می‌شود

انتشار تفکر شهدا در جامعه موجب ناامیدی و شکست دشمن می‌شود
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: دستاورد برگزاری کنگره‌ها انتشار تفکر شهدا در فضای جامعه است که سبب ناامیدی و شکست دشمن می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار نعمان غلامی در اجلاسیه دانشجویی، دانش آموزی و فرهنگیان کنگره ملی شهدای استان هرمزگان اظهار داشت: کنگره پاسداشت مقام 1500 سرو راست قامت جلسه‌ای متعالی و با عظمت است.

وی افزود: برگزاری این کنگره دستاورد عظیمی از همکاری مسوولین و مردم و خانواده شهدا است، هر کجای این استان قدم بگذاریم مشخص می‌شود اتفاق بزرگی در حال افتادن است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: هیچ ملتی یافت نمی شود که چهل سال پنجه در پنجه استکبار جنگیده و پای آرمان‌های خود ایستاده باشد و چهل سال دوم خود را با صلابت آغاز کند.

وی ادامه داد: این نظام نظامی نیست که با جنگ و تهدید از مدار خارج شود اگر زمانی برای واردات سیم خاردار هم محتاج بودیم امروزه تجهیزات نظامی را تولید می کنیم.

سردار غلامی بیان داشت: ایران در عالی ترین سطح به تجهیزات نظامی مجهز شده است و به واسطه همین موضوع دیگر جنگ و تهدید جنگی برای ما معنایی ندارد و دشمن هم به این نتیجه رسیده است.

وی گفت: به همین دلیل دشمن روی جنگ اقتصادی و معیشت مردم متمرکز شده و برای این مسئله هم برنامه‌ریزی کرده و جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی در این خصوص راه انداخته است.

سردار غلامی گفت: ما با ظرفیت‌های زیادی که داریم می توانیم حماسه کارآمدی نظام را با همه امکانات و سرمایه داشته باشیم.

وی افزود: برای پیروزی در جنگ اقتصادی همه اجزای کلان اقتصادی را در اختیار داریم تنها چیزی که کم است روحیه جهادی، هماهنگی و انجام کار همانند زمان جبهه و جنگ برای رضای خداست.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: تجربه های خوبی برای حماسه آفرینی داریم و در این کنگره‌ها باید با شهدا عهد و پیمان ببندیم که ادامه راه را با برای حل مشکلات مردم در کنار هم باشیم، باید شرایط کنونی کشور را درک کنیم توطئه‌های رنگارنگ و تلاش‌های زیاد دشمن و عوامل داخلی آنها را برای ایجاد تفرقه را کنار بزنیم و مشکلات را برطرف کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: وقتی می توانیم در پاسداشت یاد شهدا کنار هم قرار بگیریم باید از این ظرفیت برای ناامیدی دشمن نیز استفاده کنیم، دستاورد این کنگره‌ها این است که تفکر شهدا در فضای جامعه منتشر می شود و همین امر سبب ناامیدی و شکست دشمن می‌شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات