۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۶۳۱۵۲۸

شب یلدای فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در کنار خانواده شهدا

شب یلدای فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در کنار خانواده شهدا
همزمان با شب یلدا فرمانده سپاه آذربایجان شرقی با حضور در منزل شهیدان حسین زاده، یاد و خاطره شهیدان یعقوب و محمد حسین‌زاده را گرامی داشت.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار عابدین خرم با حضور در منزل شهیدان یعقوب حسین زاده و محمد حسین زاده از شهدای دوران دفاع مقدس ضمن دیدار با خانواده شهیدان با مادر و همسر این شهدا دیدار و گفتگو کرد.

وی افزود: ما در شب یلدا به خدمت شما رسیدیم تا یادمان نرود که امنیت و عزت خود را مدیون شما هستیم. آمده ایم از نفس پاک شما روحیه بگیریم معتقدم والدین شهدا مستجاب الدعوه هستند.

خرم در ادامه گفت: کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون خون پاک فرزندان شماست و انشالله ما هم ادامه دهنده راه و آرمان‌های این شهیدان هستیم.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: شهدای عزیز زمانی که در قید حیات بودند مظهر مقاومت ، ایستادگی و حرکت بودند و اینک که به شهادت رسیده اند وصیت هایشان و راهشان که همانا عزت و سربلندی برای جوانان و جامعه ماست درس بزرگی به بشریت داده است.

گفتنی است شهید یعقوب حسین زاده پدر شهید محمد حسین زاده متولد 1312 در تبریز و در بیست و ششم آبان ماه سال 63 توسط منافقین ترور شد و به شهادت رسید ، همچنین شهید محمد حسین زاده متولد 1340 در تبریز و در عملیات مسلم بن عقیل در منطقه سومار در پانزدهم مهر ماه سال 1361 به درجه رفیع شهادت نائل آمد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات