۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۶۳۱۶۴۵
نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

بیانیه گام دوم ‌انقلاب نقشه راه تمدن نوین اسلامی را ترسیم کرد

بیانیه گام دوم ‌انقلاب نقشه راه تمدن نوین اسلامی را ترسیم کرد
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه تمدن نوین اسلامی را ترسیم کرده و یقیناً همه پیش‌بینی‌های رهبری تحقق می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه مردم بابصیرت کردستان به سرعت ‌صف‌‌شان را از آشوبگران جدا کرد‌ند.

وی با بیان اینکه نقش روحانیت در خنثی‌سازی توطئه‌های اخیر دشمنان کلیدی و بی‌نظیر بود، افزود: فرمایشات و تدابیر رهبر معظم انقلاب همه فرمول و نقشه معاندان نظام را خنثی و بر‌هم زد که باید همواره همه با هم قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: پس از اجرای طرح سهمیه‌بندی سوخت، نقشه و فتنه دشمنان که برای انتخابات اخیر برنامه‌ریزی کرده بودند، در اغتشاشات آبان‌ماه لو رفت اما باید همواره مواظب فتنه‌گران باشیم و رسانه‌ها در انعکاس خبرها نیز به اهداف و دسیسه‌های آنان اشاره کنند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستیم، تصریح کرد: باید در این عرصه انتخابات «سلامت و مشارکت بالا» در نظر گرفته شود چراکه این امر مهم، پایه‌های نظام را مستحکم‌تر می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی تاکید کرد: باید همه احزاب و گروه‌های مختلف سیاسی در انتخابات پیش‌رو شرکت کرده تا بار دیگر حماسه‌ای ماندگار خلق و دسیسه‌های معاندان نظام با شکست مواجه شود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: باید مردم سراسر کشور با حضور در پای صندوق رای به تکلیف شرعی خود عمل کرده و ضمن مشارکت بالا، کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مباحث بین‌الملل پرداخت و با بیان اینکه آمریکا در حال افول و غرق‌شدن است، عنوان کرد: بدهی دولت آمریکا از مرز 23 تریلیون عبور کرده و در چندسال آینده اسرائیلی وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به وحدت جهان اسلام و قدرت و قوت جبهه مقاومت اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبران دیگر کشورهای جهان نسبت به مقام معظم رهبری تواضع داشته و «معظم‌له» را رهبر خود می‌دانند.

منتخب مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) است، یادآور شد: بیانیه گام دوم نیز نقشه راه تمدن نوین اسلامی را ترسیم کرده و یقیناً همه پیش‌بینی‌های رهبری تحقق می‌یابد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی در پایان با اهدای لوح تقدیری به مدیرعامل خبرگزاری تسنیم، ضمن ابراز رضایت، از تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران این رسانه در سطح کشور و استان کردستان قدردانی کرد و گفت: امیدوارم با نفوذ و تأثیرگذاری‌تان، همانند همیشه در زمینه آگاهی‌بخشی، بصیرت‌افزایی، امیدآفرینی و در جهت رضایت‌مندی مردم و مقام معظم رهبری گام بردارید./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات