۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۶۳۱۸۷۷
امام جمعه بندرعباس:

‌فرهنگ ایثار و شهادت انقلاب اسلامی را از گزند دشمنان مصون نگه می‌دارد

‌فرهنگ ایثار و شهادت انقلاب اسلامی را از گزند دشمنان مصون نگه می‌دارد
امام جمعه بندرعباس گفت: باید تلاش کنیم که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ‌نهادینه شود و در این صورت است که دشمنان نمی‌توانند گزندی به انقلاب اسلامی برسانند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی در اجلاسیه شهدای طلبه و روحانی استان هرمزگان اظهار داشت: استان هرمزگان در دوران دفاع مقدس تنها 150‌ طلبه داشت که بیش از 90 نفر از روحانیون به عنوان رزمنده راهی جبهه‌ها شدند و در صفوف مقدم نبرد جنگیدند.

وی افزود: چند‌ جانباز و 32 شهید برگ زرینی بر کارنامه روحانیت استان هرمزگان و باعث افتخار است که طلاب و روحانیون استان امروزه راه شهدا را ادامه می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان عنوان کرد: منطق شهید و خانواده شهدا منطق شکر است نه صبر و چه زیباس که ایثار و شهادت قرین علم و دانش شود، شهدای روحانی از این درجه برخوردارند؛ اگر شهید عالم باشد دو مقام شفاعت دارد هم از مقام علم و هم از مقام شهادت که بسیار مقام والایی است.

وی تصریح کرد: وصیت‌نامه‌های شهدا را که ببینید شهدا سفارش می‌کردند که پشتیبان ولایت فقیه و رهبری باشید و نگذارید آسیبی به انقلاب اسلامی وارد شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی بیان کرد: امروز مطالبه خانواده‌های شهدا از ما این است که اجازه ندهیم گزندی به انقلاب اسلامی ایران وارد شود و حمایت از انقلاب را از ما می‌خواهد.

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ‌نهادینه شود و در این صورت است که دشمنان نمی‌توانند گزندی به انقلاب اسلامی برسانند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات