۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۶۳۱۸۹۷
دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی:

مجلس آتی در تراز انقلاب اسلامی باشد

مجلس آتی در تراز انقلاب اسلامی باشد
بادامچیان با تاکید بر اینکه مجلس آتی باید در تراز انقلاب اسلامی باشد، گفت: مردم با هوشیاری نمایندگان انقلابی را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اسدالله بادامچیان دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی، امروز در نخستین جلسه ستاد دهه فجر و آخرین جلسه دهمین سالگرد مراسم یوم الله نهم دی ماه که در شورای تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد، گفت: ایام الله از شعائر اسلام و انقلاب است.

وی ادامه داد: بر این اساس مردم و مسؤولان موظف هستند از این ارزش ها پاسداری و‌ صیانت کرده و در برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسمات تلاش کنند.

بادامچیان مقاومت در برابر رژیم منحوس رژیم پهلوی را از سفارشات مهم بنیانگذار کبیر انقلاب در سال ۵۶ بیان کرد و ادامه داد: امام راحل در آن ایام فرمودند: ریشه خبیث رژیم منحوس پهلوی خارج از آب است و به زودی نابودی آن را مشاهده خواهیم کرد.

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به اینکه تبلیغات اسلامی از همان آغاز پیروزی انقلاب پایه گذاری شد، عنوان کرد: همین اقدامات و فعالیت های فرهنگی از همان ابتدا تا به امروز در پیشبرد اهداف انقلاب موثر بوده است.

وی افزود: در گام دوم انقلاب برای پیشبرد اهداف و جذب جوانان به انقلاب حمایت رسانه ملی و استفاده از فضای مجازی علاوه بر ارائه راهکارهای فرهنگی و تهیه اقلام تبلیغی جذاب بسیار لازم و ضروری به شمار می رود.

بادامچیان با تاکید بر اینکه گروه های فرهنگی شعارهای نو و جذاب برای مراسمات ایام الله ارائه و تهیه کنند، گفت: شعارها و آهنگ های جدید باید متناسب با ذائقه مخاطب و به دور از تکرار باشد.

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی به اقتدار جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: در سفری که رییس جمهور ژاپن به درخواست آمریکا به جمهوری اسلامی ایران داشت پس از دیدار او با رهبر انقلاب بار دیگر قدرت و اقتدار ایران به جهان اثبات شد.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: انتخابات آینده از حساس ترین انتخابات در جمهوری اسلامی ایران خواهد بود، ما امروز نیازمند مجلس دوره اول هستیم و این امر با ورود نمایندگان انقلابی محقق می شود؛ بنابراین مردم در انتخابات پیش‌رو هوشیارانه انتخاب کنند./813/پ210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۹
اولویت های کاری مجلس جهادی و انقلابی یازدهم در حوزه قانونگذاری و نظارت مستمر و موثر بر دولت و وزراء در گام دوم حیاتی و ضروری انقلاب و کشور که در طول ده۱۰ دوره گذشته مجلس و ۴۰ سال گذشته عمدا و یا سهوا با غفلت روبرو گردیده و برزمین مانده و در نتیجه از تمامی ظرفیت های بلقوه و بلفعل قانون اساسی در کشور استفاده نگردیده بنحوی که منجر به تضعیف جایگاه و شان مجلس در حوزه قانونگذاری و نظارت به مرور زمان در کشور از دید مردم گردیده ، می بایستی توسط رسانه های خبری ،انجمن ها و اتحادیه های دانشجویی و بسیج کشور بویژه در عرصه های عدالت ، رفع تبعیض و اصلاحات اقتصادی،شفاف سازی و مبارزه با رانت و فساد ، تا پاسخگویی منظم و جلسات پرسش و پاسخ هفتگی با سخنگو و نمایندگان مجلس، تا قبل از برگزاری انتخابات مجلس فهرست و لیست بندی گردیده و از جریان انقلابی و جهادی کاندیدای حضور در مجلس مطالبه گری شود. و شورای ائتلاف جریان انقلابی-شاجا-نیز ملزم به تهیه و ارائه میثاق نامه ای با تضامین کافی از افرادی گردد که از سوی جریان انقلابی و جهادی جهت حضور در مجلس یازدهم به مردم معرفی می گردند.و این میثاق نامه به اطلاع عموم مردم برسد تا خدایی نکرده به سرنوشت جریان بدفرجام اصلاحات در مجلس و دولت دچار نگردیده و ملعبه و بازیچه افراد سودجو و منفعت طلب دو زیست و غارتگر بیت المال قرار نگیرد. و بدینوسیله نتنها زمینه اتحاد نیروهای جریان انقلابی و جهادی بیش از پیش فراهم می گردد،بلکه زمینه لازم جهت ایجاد امید ، انگیزه و اعتماد در مردم جهت شرکت در انتخابات و همچنین زمینه سازی برای روی کار آمدن دولتی جوان،انقلابی،کارآمد ، با برنامه و پاسخگو به مردم،قشر دانشجو و فرهیخته کشور که مورد اعتماد و وثوق نظام ، رهبری معظم و مردم در عرصه داخلی و بین الملل می باشد، فراهم می گردد.
0
0