۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۶۳۱۷۵۵
استاد حوزه و دانشگاه:

مشکلات کشور نتیجه انتخاب غلط است

مشکلات کشور نتیجه انتخاب غلط است
نیلچی زاده با بیان اینکه مشکلات اقتصادی کشور ربطی به انقلاب ندارد، گفت: در انتخابات پیش‌رو باید نماینده جوان حزب الهی عاقل انتخاب کرد تا مجلسی با بصیرت شکل بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سرکار خانم فاضله، فروغ نیلچی زاده استاد حوزه و دانشگاه، امروز در جلسه درس اخلاق که در مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) شهرری برگزار شد، مسواک زدن را از قواعد سبک زندگی اسلامی و جزء سیره نبوی برشمرد و گفت: کسانی که به تبعیت از سنت رسول الله (ص) اهل مسواک زدن باشد در قیامت از اصحاب یمین خواهد بود.

وی افزود: انسان اگر با این انگیزه که بهداشت دهان و دندان اطاعت از دستورات اهل بیت (ع) است اقدام به مسواک زدن کند در زمره صالحان قرار می‌گیرد.

نیلچی زاده با تاکید بر اینکه انسان باید تابع و عامل به دستورات اولیای الهی باشد، اظهار داشت: فرهنگ سازی و تربیت نیازمند شش مولفه مهم بینش، نگرش، کنش، واکنش، روش و منش است که باید مورد توجه قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه زن مومنه را کیمیا بیان کرد و گفت: بانوان مومنه به دور از احساسات افراطی تنها مطیع دستورات الهی هستند و هرگز اجازه نمی دهند شیطان از احساسات درونی آنان سوء استفاده کند.

وی عمل به سنت اولیای الهی را ضامن نجات انسان از ظلمت و ورود او به روشنایی و‌ نور دانست و ادامه داد: مسواک زدن از مصادیق تبعیت از سنت نبوی است؛ مخلصین مطیع اوامر اهل بیت(ع) هستند.

نیلچی زاده در بخش دیگر مشکلات کنونی کشور را نتیجه انتخاب غلط بیان کرد و گفت: مشکلات اقتصادی کشور ربطی به انقلاب ندارد، اگر مردم خواستار رفع مشکلات کنونی هستند در انتخابات پیش‌رو باید نماینده جوان حزب الهی عاقل انتخاب کنند تا برخلاف مجلس بی غیرت کنونی مجلسی با بصیرت و انقلابی شکل بگیرد.

استاد حوزه علمیه به حقیقت عالم هستی که ملکوت است اشاره کرد و ادامه داد: انسانی که اهل مسواک زدن است صدایش در ملکوت شنیده می شود و صوت او به عالم هستی می رسد./813/پ310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات