۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۶۳۱۹۲۴
رئیس سازمان بسیج مستضعفین: ‌‌

مشکلات مناطق محروم را با پروژه‌های محرومیت‌زدایی برطرف می کنیم

مشکلات مناطق محروم را با پروژه‌های محرومیت‌زدایی برطرف می کنیم
سردار سلیمانی گفت: تا زمانی که مشکلات مناطق محروم برطرف نشده با تمام توان در کنار آنان هستیم و پروژه‌های محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زا را در این مناطق اجرایی می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در آیین افتتاح 130 واحد مسکونی محرومان در روستای قجر ایلام اظهار داشت: در کنار افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی به دشمنان اعلام می‌کنیم مردم خداجوی ایران در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشرفت و کوشش را سرلوحه قرار داده‌اند.

وی گفت: در این راستا مسئولان خدمتگزار و مردم یک جبهه واحد را هم در مقابل دشمن و هم مشکلات تشکیل داده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروز ملت‌های مسلمان و گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت در دنیا حرف برای گفتن دارند و فرهنگ مقاومتی که شکل‌گرفته امروز به‌عنوان یک نیروی مقاوم در برابر نظام سلطه قدرت خود را به رخ می‌کشد.

سلیمانی بیان کرد: بدانید با همه آن توانی که آمریکا و نظام استکباری برای توطئه علیه ایران اسلامی به کار گرفته با شکست مواجه شده است.

وی ادامه داد: ما به‌ عنوان فرزندان ملت ایران و سپاه و بسیج قول می‌دهیم تا زمانی که مشکلات مناطق محروم و کم برخوردار برطرف نشده با تمام توان در کنار آنان هستیم و پروژه‌های محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زا را در این مناطق اجرایی می‌کنیم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات