۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۶۳۱۹۸۵
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

نهم دی، روز خیزش ملت ایران در دفاع از اصل انقلاب و ولایت است

نهم دی، روز خیزش ملت ایران در دفاع از اصل انقلاب و ولایت است
حجت الاسلام صادقی، نهم دی را روز خیزش ملت بزرگ ایران اسلامی در دفاع از اصل انقلاب و ولایت عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در نشست هماهنگی مراسم نهم دی گفت: نهم دی سال ۸۸، تجلی حضور ملت با بصیرت ایران اسلامی در دفاع از انقلاب و ولایت بود.
 
وی با بیان این که دشمن در حوادث سال ۸۸ اصل انقلاب و نظام را هدف گرفته بود، افزود:، اما ملت با بصیرت ایران اسلامی در تبعیت از ولایت و رهبری به صحنه آمدند و بساط فتنه را جمع کردند.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران در چهل سال اخیر همواره با فتنه‌ها و توطئه‌های بسیاری از سوی دشمنان مواجه بوده است، گفت: اما همه این توطئه‌های دشمن با رهبری امام راحل، مقام معظم رهبری و بصیرت و هوشیاری ملت ایران خنثی شد.
 
وی با اشاره به این که فتنه گران سال ۸۸ به بهانه تقلب در انتخابات پروژه براندازی را دنبال می‌کردند، بیان داشت: هدف فتنه گران داخلی و حامیان آن‌ها براندازی بود که با رهنمود‌های تاریخی مقام معظم رهبری در نماز جمعه و حماسه آفرینی مردم در روز نهم دی خنثی شد.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که دشمنان داخلی و خارجی در چهار دهه اخیر همه توان خود را برای نابودی انقلاب و نظام اسلامی به کار گرفتند، افزود: همه توطئه‌ها و فتنه‌های این چهل سال با تدبیر رهبری نظام و هوشیاری مردم خنثی شد.
 
وی با بیان این که مردم عاشق انقلاب و نظام اسلامی هستند، گفت: علیرغم این که این مردم نسبت به گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی موجود اعتراض دارند، اما وقتی پای انقلاب به میان می‌آید همه متحد پشت نظام و انقلاب می‌ایستند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت با بصیرت ایران اسلامی در دفاع از انقلاب و نظام با کسی تعارف ندارند، تاکید کرد: این ملت نخواهند گذاشت عده‌ای فتنه گر و ضد انقلاب کشور را به آشوب بکشانند.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که حماسه نهم دی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران بار دیگر در چنین روزی نشان دادند با قدرت از انقلاب و نظام دفاع و حراست خواهند کرد.
 
وی با بیان این که نهم دی روز خیزش ملت ایران در دفاع از اصل نظام و ولایت فقیه بود، بیان داشت: مردم در این روز ماندگار به جهانیان ثابت کردند تحت هیچ شرایطی انقلاب را رها نخواهند کرد و پای عهد خود با انقلاب خواهند ماند./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات