۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۶۳۲۰۹۸

اعتراف کاشناس BBC فارسی درباره آمار جعلی کشتار‌های آمریکا در مقابل اعدام‌های قانونی ایران

اعتراف کاشناس BBC فارسی درباره آمار جعلی کشتار‌های آمریکا در مقابل اعدام‌های قانونی ایران
فقط در ۲۰۱۹ حدود ۴۰هزار نفر کف خیابان‌های آمریکا با گلوله کشته شده‌اند، یعنی آمریکایی‌ها در یک‌سال، چهار برابر کل اعدام‌های قانونی ⁧‫ایران‬⁩ طی ۴۰ سال، کف خیابان آدم کشته‌اند.

به گزارش خبرگزاري رسا،  در پی وقایع آبان ۹۸ بیگانگان تمام سعی خود را نمودند تا با موج سواری، هزینه‌ای مضاعف بر ملت تحمیل کنند. کشته سازی و استفاده ابزاری از خانواده‌های قربانیان این حوادث، از برنامه‌های اصلی دشمن در این راستا بود.

در همین رابطه، گزارش غیرمستند خبرگزاری "رویترز" در خصوص تعداد قربانیان، با انتقاد‌های فراوانی حتی از سوی کارشناسان شبکه‌های ماهواره‌ای مواجه شد.

"پرهام فرهنگ وصال" دکترای حقوق و اقتصاد بین الملل و از کارشناسان بی بی سی فارسی، با اشاره به گزارش رویترز نوشت: «عددپرانی و کشته‌سازی‌های آمریکا راجع به «ما»، فقط دروغ نیست؛ نشانی از ضمیر ناخودآگاه خون‌خوار و کشتارستای آن‌ها نیز هست. فقط در ۲۰۱۹ حدود ۴۰هزار نفر کف خیابان‌های آمریکا با گلوله کشته شده‌اند! فقط در ۲۰۱۹ حدود ۳۵۰۰ نفر کودک زیر ۱۷ با شلیک گلوله کشته و زخمی شده‌اند! یعنی آمریکایی‌ها در ۱ سال، ۴ برابر کل اعدام‌های قانونی ⁧‫ایران‬⁩ طی ۴۰ سال، کف خیابان آدم کشته‌اند!»

فقط در ۲۰۱۹ حدود ۴۰هزار نفر کف خیابان‌های آمریکا با گلوله کشته شده‌اند!

این کارشناس با اشاره به جعل آمار و اعداد از سوی رسانه‌های آمریکایی نوشت: «نباید چنین فکر کنیم که این اعداد ۳۰۰ و ۵۰۰ و ۱۰۰۰ و ۱۵۰۰ و ... که آمریکایی‌ها راجع به ناآرامی‌های اخیر در ایران جعل می‌کنند، فقط از جنس سیاسی‌کاری‌های کثیف است. نه! این جماعت با فکر کردن به تصویر جسد‌های انباشته سرمست می‌شوند! این‌ها با تصور متلاشی شدن جمجمه انسان‌ها ارضاء می‌شوند!. اشتباه نکنیم و طرف مقابل را همانطور که هست دقیق بشناسیم. کشتن ۴۰هزار نفر فقط در یک سال، آن هم کف خیابان، دیگر اسمش خشونت نیست؛ این شیوه زندگی آنهاست!»

فرهنگ وصال با تاکید بر طبع وحشی غربی‌ها در کشتار کودکان افزود: «اشتباه نکنیم؛ عدد ۳۵۰۰ کودک کشته و زخمی طی یک سال، برای من و شمای ایرانی و مسلمان ترسناک و حتی غیرقابل‌درک است؛ برای آن‌ها جویدن حلقوم کودکان عملی‌ست شبیه به غذاخوردن و نفس‌کشیدن!»

کارشناس بی بی سی در ادامه با عنایت به فرهنگ و تمدن ایرانیان، آمریکایی‌ها را "بی ریشه‌ترین وحوش جهان" خواند و نوشت: «می‌دانم که برای شمای مخاطب این سطور ممکن است توصیف من از آمریکایی‌ها اغراق‌آمیز جلوه کند، اما حقیقتا ذره‌ای اغراق در کار نیست. پذیرش‌اش برای شما دشوار است، چون شما محصول ۷۰۰۰ سال تمدن هستید و برخوردار از ناب‌ترین آموزه‌های فرهنگی و اعتقادی. از بس سر سفره مادر و پدر بزرگ شده‌اید که عینیات راجع به بی‌ریشه‌ترین وحوش جهان را حتی شاید نتوانید مشاهده کنید.»

فرهنگ وصال در ادامه یادداشت خود، واقعیت‌های آمریکا را اینگونه یادآور شد: «فقط لحظه‌ای به این واقعیت فکر کنید: سالانه ۴۰هزار نفر به شلیک گلوله در مدارس و کوچه‌های آمریکا کشته می‌شوند، بعد در انتخابات‌های فدرال و ایالتی هر نامزدی که علنی‌تر از فروش و استفاده عمومی سلاح حمایت کند برنده خواهد شد!»

وی همچنین با اشاره به اظهارات وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص تلف شدن کودکان ایرانی افزود: «نظر به همین مساله هم هست که وقتی وزیرمان جناب دکتر ظریف راجع به تلف‌شدن کودکان «ما» در اثر تحریم دارو به رسانه‌های آمریکایی می‌گویند، بنده از در انتقاد وارد می‌شوم. تصویر کودک بیمار و رو به موت برای من و شمای ایرانی و مسلمان آشوبنده است؛ برای آمریکایی‌ها در حکم کیک شکلاتی‌ست و آب از لب‌ولوچه‌شان سرازیر می‌کند!»/1360//101/خ

ارسال نظرات