۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۶۳۲۱۰۳
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی:

هیأت تراز انقلاب اسلامی عمار تربیت می‌کند

هیأت تراز انقلاب اسلامی عمار تربیت می‌کند
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: هیأت تراز انقلاب اسلامی است که فردی را مانند عمار تربیت کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی در پنجمین همایش استانی خادمین هیئت رزمندگان ثارالله همدان با اشاره به این که یکی از موضوعات بیانیه گام دوم انقلاب تمدن‌سازی و جامعه‌سازی است اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب مسئله حرکت جامعه اسلامی به سوی ظهور را مطرح می‌کنند و این به آن معنا است که همه افرادی که دغدغه دارند تمام فعالیت‌های خود را به سمت تمدن سازی نوین اسلامی و ظهور قراردهند.

وی با نقل جمله‌ای از فارابی مبنی بر این که مدینه فاضله بدون امام محقق نمی‌شود گفت: روح حاکم بر مدینه فاضله و تمدن نوین اسلامی امامت و ولایت است.

امام جمعه همدان با تاکید بر این که ظهور یعنی حرکت بشر به سمت امام و ولی عنوان کرد: در هیئت‌ها به بحث ولایت و ولایتمداری توجه ویژه شود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با اشاره به این در هیئت رزمندگان اسلام اهمیت ولایت برای مردم تبیین شود تصریح کرد: کار هیئت فقط عزاداری کردن نیست، ممکن است برخی در عزاداری‌ها شرکت کنند اما به دنبال ولی و امام حرکت نکنند.

وی با تاکید بر این که هیئت تراز انقلاب باید عمار تربیت کند اظهار داشت: ادارات و خیابان‌ها زمینه رشد یاران حضرت ولی عصر ( عج) را ندارند و یاران امام زمان (عج) باید در هیئت‌ها تربیت شوند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: فقط با عزاداری محض کسی عمار نمی‌شود و خادمین هیئت‌ها باید اقداماتی انجام دهند که علاوه بر احساسات، عقلانیت نیز در فضای هیئت حاکم شود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های موثر هیئت رزمندگان ثارالله همدان این هیئت را هیئتی در تراز انقلاب اسلامی خواند و گفت: همانطور که از اسم هیئت مشخص است، هیئت رزمندگان، هیئتی سیاسی است.

وی افزود: البته سیاسی نه به معنای سیاست‌زده و وابسته به جناح‌ها، بلکه حرکت سیاسی این است که بر محور دستورات مقام معظم رهبری عمل شود.

امام جمعه همدان با اشاره به این که در همه امور از جمله در هیئت‌ها به جوانان میدان داده شود عنوان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب با جوانان اتفاق می‌افتد.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات