۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۶۳۲۱۴۴
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم:

شهرک ‎های صنعتی بستری مناسب برای ایجاد خوشه‌های صنعتی هستند

شهرک ‎های صنعتی بستری مناسب برای ایجاد خوشه‌های صنعتی هستند
امام جمعه تبریز گفت: شهرک‎های صنعتی بستری مناسب برای ایجاد خوشه‌های صنعتی در سیستم اقتصادی کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار با اعضای هیات مدیره و شورای معاونان شرکت شهرک‌های صنعتی اظهار داشت: قرارگیری صنایع در کنار یکدیگر در شهرک‌های صنعتی فاصله بین اجزای تولید را کم و زنجیره تولید را با بهترین فرمول شکل می‌دهد.

وی افزود: شهرک‌های صنعتی نقاط جغرافیایی در اقتصاد کشور و محل تمرکز صنایع مختلف هستند که بستری مناسب برای ایجاد خوشه‌های صنعتی در سیستم اقتصادی کشور به حساب می‌آیند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: قرارگیری صنایع در کنار یکدیگر نظارت‌ها را هم بهتر و دقیق‌تر می‌کند و راندمان تولید واحدها را ارتقاء می‌بخشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برنامه ریزی صحیح و بررسی همه جانبه برای احداث شهرک‌های صنعتی را از وظایف این شرکت عنوان کرد و گفت: احداث شهرک‌های صنعتی و همین طور ایجاد امکانات زیر بنایی و ارائه خدمات ضروری برای متقاضیان که برای ایجاد واحدهای صنعتی تمایل دارند و همینطور تأسیس شرکت‌های صنعتی به منظور احداث شهرک‌های صنعتی جدید با رعایت سیاست‌های عمومی دولت در رابطه با توسعه صنایع در کشور از اهداف اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات